قطعی یک ساله تلفن ثابت روستای حاجی آباد صحت ندارد

گروه استان ها- یکی از اهالی رودبار قصران گفت: حدود یک سال است که تلفن ثابت بیشتر  منازل در روستای حاجی آباد قطع شده است.

به گزارش افکارنیوز، این شهروند افزود: بارها برای رفع این مشکل به مخابرات فشم مراجعه کرده اما تاکنون پاسخ مناسبی دریافت نکرده ایم.

وی تصریح کرد: اهالی این روستا بارها پیگیر این مساله شده اند به طوری که وقتی به مخابرات فشم مراجعه می کنیم با برخورد بد و نامناسب برخی کارمندان مواجه می شویم.

وی تاکید کرد: این گونه رفتارها اصلا زیبنده تکریم ارباب رجوع نبوده و ما را نسبت به خدمت رسانی این عزیزان دلسرد می کند.

وی توضیح داد: اهالی بخاطر اشکال و قطع تلفن ثابت باید هزینه بالای استفاده از تلفن همراه رامتحمل شوند که هزینه گزافی را به ما تحمیل می کند.

وی درپایان گفت: ما در چند کیلومتری پایتخت زندگی می کنیم و از مسوولان تقاضا داریم نسبت به رفع این مشکل طولانی مدت اقدام کنند.

 

اعلام خرابی تلفن به سامانه 20117

رییس مخابرات فشم در این باره گفت: قطعی یک ساله تلفن ثابت در این روستا صحت ندارد اما ممکن است به طور مقطی مشکلاتی وجود داشته باشد.

مجید سرداشتانی با بیان این مطلب اظهار کرد: ساکنان روستای حاجی آباد و یا سایر محدوده های منطقه در صورت مواجهه با مشکلات تلفن ثابت می توانند موارد را به شماره 20117 اعلام کرده و حتم بدانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد برخورد نامناسب کارمندان این واحد از شهروندانی که از این مساله گلایه دارند دعوت می شود با مراجعه به مخابرات و با مستندات و شواهد مورد را اعلام کنند و اگر برخورد غیر معقول و نامناسب همکار ما اثبات شود؛ حتم بدانید با کارمند مورد نظر برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.