عملیات احداث زیرگذر کارخانه قند ورامین آغاز شد

آیین آغاز احداث زیرگذر کارخانه قند ورامین صبح شنبه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مسئولان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیران شهرستانی برگزار شد.

قرار است احداث زیرگذر کارخانه قند ورامین با محوریت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان بخشی از پروژه قطار بین شهری تهران-ورامین-پیشوا اجرایی و عملیاتی شود.

به گفته مسئولان شهری ورامین، احداث زیرگذر کارخانه قند ورامین، ۱۸۱ روز به طول می انجامد و در این مدت، راه های دسترسی متعددی برای عبور و مرور شهروندان و مردم در نظر گرفته شده است.

علی حیدریان شهردار ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیمانکار پروژه را ملزم کرده ایم تا تابلوی زمان اجرای طرح را نصب کرده تا مردم بدانند که چه زمانی این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه، راه های دسترسی برای شهروندان ورامین درنظرگرفته شده و در طول مدت اجرای زیرگذرکارخانه قند، مردم باید از این راه های دسترسی استفاده کنند.

حیدریان ادامه داد: رعایت اصول فنی منطبق با طرح جامع و تفصیلی شهر ورامین از جمله موضوعاتی بوده که شهرداری با جدیت آن را دنبال می کند و امیدواریم این پروژه به توسعه شهری منطقه کمک کند.