بازگشایی استخر کوثر ورامین پس از ۴۰ روز

انتظار علاقمندان به شنا در ورامین به پایان رسید و از امروز درب های مجموعه استخر کوثر بر روی علاقه مندان به ورزش باز خواهد شد.

مجموعه استخر کوثر شهرستان ورامین به عنوان مهم ترین مجموعه آبی منطقه به حساب می آید که در طول سال، پذیرای هزاران جوان، نوجوان و علاقه مند به ورزش است.

شناگران به آرزوی خود رسیدند

فرسودگی و قدیمی بودن بخش های مختلف استخر کوثر ورامین سبب شد تا این مجموعه برای انجام عملیات بازسازی، برای مدتی تعطیل شود و پس از گذشت ۴۰ روز علاقه مندان به شنا به آرزوی خود رسیدند.

برای انجام عملیات بازسازی در استخر کوثر ورامین، ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که می تواند موجب افزایش رضایت مندی مردم از این مجموعه ورزشی شود.

محمد حسین امینی یکی از جوانان ورامینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز شنا یکی از ورزش های مورد علاقه جوانان و نوجوانان ورامینی بوده که در اسلام نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: استخر کوثر به عنوان مهم ترین مجموعه ورزشی آبی ورامین محسوب می شود که ضرورت ارتقای خدمات ارائه شده در آن احساس می شد.

امینی ادامه داد: بازگشایی مجدد استخر کوثر ورامین، خبری خوش برای علاقه مندان به ورزش در منطقه بوده و امیدواریم بازسازی های صورت گرفته، موجب افزایش رضایت مندی مردم شود.

جکوزی استخر کوثر به طور کامل بازسازی شد

مجید بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تعمیر و بازسازی استخر کوثر شهرستان ورامین برای استفاده علاقه مندان به ورزش اظهار داشت: تعمیر و بازسازی استخر کوثر شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: به علت تعمیر و بازسازی، استخر کوثر به مدت چهل روز تعطیل بود و تلاش شد تا هرچه زودتر این مجموعه ورزشی آماده استفاده شناگران و علاقه مندان به ورزش شود.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در استخر کوثر شهرستان ورامین ادامه داد:جکوزی مجموعه استخر کوثر ورامین دچار فرسودگی شدید شده بود، به همین خاطر این بخش از استخر به طور کامل تخریب و عملیات بازسازی در آن انجام شد.

سونای خشک و بخار استخر کوثر احیا شد

بذرافشان با اشاره به آخرین وضعیت سونای خشک و بخار استخر کوثر اضافه کرد: در عملیات تعمیر و بازسازی استخر کوثر و با تمهیدات اندیشیده شده، سونای خشک و بخار این مجموعه احیا شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین عنوان کرد: به منظور ارتقای وضعیت بهداشتی این مجموعه ورزشی و افزایش رضایت مندی مردم، سیستم تصفیه و سیلیس تانکرهای تصفیه به طور کامل عوض شد که اقدام بسیار مثبتی محسوب می شود.

بذرافشان با تأکید بر این نکته که سیستم نور استخر کوثر نیز تقویت شده است، ادامه داد:سیستم برق و نورپردازی مجموعه استخر کوثر نیز به روز شده و بخش هایی از موتورخانه که نیازمند تعمیر بود، بازسازی شد.

دستگاه ازن جایگزین دستگاه کلرزن در استخر کوثر ورامین شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین متذکر شد: یکی از اقدامات بسیار مهم در استخر کوثر ورامین، استفاده از دستگاه ازن است، به طوری که از این پس به جای دستگاه کلرزن، از دستگاه ازن به عنوان دستگاه جایگزین استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: رختکن های مورد استفاده مردم و شناگران نیز رنگ آمیزی و دوش های جدید جایگزین دوش های قدیمی در مجموعه استخر کوثر شهرستان ورامین شد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین تأکید کرد: فعالیت مجموعه استخر کوثر از سوم آبان ماه از سر گرفته می شود و امیدواریم تا با اقدامات انجام شده، بتوانیم خدمات شایسته تری را به مردم ارائه کرده و موجب ارتقای رضایت مندی آنان شویم.

هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازسازی استخر کوثر ورامین

بذرافشان با اشاره به میزان هزینه های بازسازی استخر کوثر بیان داشت: برای بازسازی و تعمیر بخش های مختلف استخر کوثر شهرستان ورامین، نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که رقم قابل توجهی محسوب می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با تأکید بر این نکته که قیمت بلیط استخر کوثر گران نخواهد شد، افزود: بلیط استخر کوثر ورامین علیرغم عملیات بازسازی و تعمیر و ارتقای خدمات در بخش های مختلف، گران نخواهد شد.