حذف درس حسین فهمیده از کتاب های آموزشی جای تأسف دارد

حجت الاسلام سید صالح یاسینی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران که با حضور جمعی از مسئولان برگزارشد، اظهار داشت: استکبار ستیزی باید در مراسم و برنامه های ۱۳ آبان تقویت شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به این نکته که امروز باید آینده سازان ایران اسلامی با موضوع استکبار ستیزی به صورت ویژه آشنا شوند، افزود: امروز باید زمینه آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی از جمله استکبار ستیزی فراهم شود.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه استکبار ستیزی دانش آموزان ادامه داد: امروز آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی لازم، باور استکبار ستیزی را در میان دانش آموزان کشور تقویت کند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با تأکید بر ضرورت حراست از ارزش ها و آرمان های امام راحل اضافه کرد: نباید اجازه داد که جایگاه امام و آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به فراموشی سپرده شود که این امر خواست دشمن به حساب می آید.

یاسینی با اشاره به رسالت مهم دانشجویان در برهه حاضر عنوان کرد: امروز باید دانشجویان جلوی جریان نفوذ در کشور که از سوی استکبار مدیریت و هدایت می شود، با تمام توان ایستادگی کرده و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با تأکید بر این نکته که باید مفاهیمی نظیر استکبارستیزی و ظلم ستیزی در کتاب های درسی دانش آموزان گسترش پیدا کند، بیان داشت: جای تأسف دارد که درس محمد حسین فهمیده از کتاب های درسی حذف شده و ما به شدت به این موضوع معترض هستم.

یاسینی با اشاره به این نکته که عده ای به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند، گفت: متأسفانه برخی به رابطه با آمریکا افتخار می کنند، در حالی که آمریکا از ابلیس نیز بدتر است و باید ملت ایران و مسئولان کشور در این زمینه هوشیار باشند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه های این ایام که موجب تقویت پایه های نظام اسلامی می شود، تأکید کرد.

وی حضور اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی را در این مراسم مهم برشمرد.