سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به شهرستان دماوند و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که باید خدمت رسانی به مردم اطراف تهران گسترش پیدا کند، اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی در مناطق اطراف تهران ضروری است.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به ضرورت انتقال برخی از خدمات درمانی به مناطق اطراف تهران افزود: استفاده از نیروهای متخصص و توانمند در کنار تجهیزات کافی از جمله موضوعاتی است که باید در حوزه بهداشت و درمان در مناطق اطراف تهران مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به این نکته که گسترش خدمات درمانی در شهرستان های اطراف تهران ضروری است، ادامه داد: مردم اطراف تهران نیازمند استفاده از خدمات درمانی هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و ضرورت گسترش خدمات به این شهرستان متذکر شد: باید در پردیس برای اختصاص زمین و ردیف بودجه تلاش های لازم انجام شود.

وزیربهداشت و درمان با اشاره به مشکلات موجود در مسکن مهر بیان داشت: مسکن مهر با وجود برکات خود، مشکلات و ضعف های جدی در بخش های مختلف بویژه خدمات داشته است.

قاضی زاده هاشمی گفت: مسکن های مهر ساخته شده نیازمند خدمات مختلف از جمله خدمات بهداشتی و درمانی هستند که باید تخصیص اعتبارات لازم برای آن صورت پذیرد.

وزیربهداشت و درمان در ادامه از ارسال نامه سازمان غذا و دارو برای ممنوعیت تبلیغات کالاهای شامپو ریزش مو به صدا و سیما خبر داد و از همکاری رسانه ملی تشکر کرد.