مصرف حدود 1.5 میلیارد مترمکعب گاز در سال گذشته

فرشید دشتی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سال گذشته بیشترین میزان مصرف گاز روزانه 1/6 میلیون مترمکعب مربوط به اوج مصرف در روزهای سرد زمستان و کمترین میزان مصرف 6/0میلیون مترمکعب بوده است.

 
وی خاطرنشان کرد: در سال 94 با همت و تلاش تمام کارکنان این شرکت در راستای توسعه شبکه گازرسانی و برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در سال گذشته یک شهر و 23روستا در استان به شبکه گاز متصل شدند که با اقدامات انجام شده تاکنون 5/88 درصد خانوار شهری و26 درصد خانوار روستایی استان خراسان جنوبی در قالب 17 شهر و 132 روستا تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
 
دشتی با بیان اینکه در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی گازرسانی به 68 روستای استان خراسان جنوبی نیز آغاز شد، گفت: با اتمام گازرسانی به این روستاها رشد قابل توجهی در بخش گازرسانی به روستاهای استان ایجاد می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در مجموع یک میلیارد و چهارصد و هفت میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف استان، به مصرف رسیده است.
 
 
وی با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » ازسوی مقام معظم رهبری، بر تلاش کارکنان برای تحقق شعار امسال تاکید کرد و همچنین با قدردانی از زحمات ایشان در سال 94، سالی سرشار از موفقیت و شادکامی آرزو کرد و خواستار تلاش هر چه بیشتر کلیه همکاران برای رسیدن به اهداف والای شرکت ملی گاز ایران شد.