رییس جدید پلیس راه بشرویه معارفه شد

به نقل از پیام بشرویه، بیست و هشت اسفندماه سال 1392 بود که  پلیس راه شهرستان بشرویه با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

افتتاح این پلیس راه  در راستای ارتقاء سطح ایمنی  جاده ها برابر طرح مصوب سازمان راهداری  و حمل  نقل جاده ای کشور ، در کیلومتر 13 محور بشرویه – فرودس  احداث گردید و سروان مهرداد سلامی به عنوان اولین مسئول این پلیس راه معرفی گردد.

عدم استقرار پاسگاه پلیس راه در بشرویه از مشکلاتی این شهرستان بود و با توجه به میزان ترافیک مسیر جاده های بشرویه که به تبع آن تصادفاتی نیز رخ می داد لزوم نظارت هر چه بیشتر پلیس بر محورهای حوزه شهرستان بشرویه مشهود بود، از طرفی مسیر ۱۰۰ کیلومتری تا پلیس راه فردوس و فاصله ۱۲۰ کیلومتری پلیس راه طبس ، سبب کمرنگ بودن حضور نیروهای نظامی می شد که به همت و پیگیری های مسئولین و نماینده مردم در مجلس و همچنین شورای اسلامی در اواخر اسفندماه سال گذشته پلیس راه بشرویه افتتاح و آغاز به کار کرد.

از جمله مزیت های پلیس راه بشرویه به طور کلی می توان به تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به حوادث جاده ای ، نظارت و کنترل بیشتر بر ترددها، تسهیل در رفت و آمد پرسنل گشت پلیس راه و مدیریت ترافیک محورهای منطقه اشاره کرد.

یکی از خدمات برجسته سلامی، اجرای طرح ایستگاه استراحت در سه راهی کرند شهرستان بشرویه در نوروز 95 بود .طرحی که توانست علاوه بر کاهش تصادفات در جاده موجب رونق اقتصادی نوروزی برای روستائیان شود و به عنوان یک طرح ماندگار از آن یاد شود.

صبح امروز در آیین معارفه جدید رئیس پلیس راه بشرویه با تقدیر از خدمات سروان سلامی ، " سروان نخعی فرد " به عنوان رئییس  جدید پلیس راه شهرستان بشرویه معرفی شد.

به گزارش پیام بشرویه، بی شک وجود پلیس راه در ابتدای هر شهرستانی علاوه بر تامین امنیت جاده و جلوگیری از تصادفات و یا جرائم رانندگی می تواند کمک شایانی را به ایجاد فضای جاده ای امن برای مسافران کند و البته تاثیز زیادی در افزایش ترددها در محورهای موصلاتی داشته باشد .

شهرستان بشرویه نیز که به عنوان یک محور مواصلاتی بین استان های مهم کشور و مشهد مقدس است در گذشته از  رونق بالایی در جاده ها بهره مند بوده و امروز انتظار مردم این شهرستان کمک به افزایش ترددها در کنار حفظ امنیت جاده است.