یادواره شهدای غواص در شهرستان فردوس برگزار می‌شود

سردار مجید مصباحی شامگاه چهارشنبه در یادواره 15 شهید غواص در شهرستان فردوس، با بیان خاطراتی از دلاوریها و رشادتهای شهدای غواص اظهار داشت: این عزیزان در بسیاری از لحظه‌های حساس جنگ بن‌بست شکن بودند و راه را برای عملیات‌های مختلف هموار می‌کردند.

وی دشمنی استکبار با ایران اسلامی را به خاطر اسلامی بودن و عمل به آن برشمرد و تأکید کرد: انقلاب ما ادامه غدیر است و اگر مردم آن زمان به غدیر عمل می‌کردند عاشواریی اتفاق نمی‌افتاد.

فرمانده دفاع مقدس، حل تمام مشکلات اسلام را در عمل به خطبه غدیر دانست که امروز مظلوم واقع شده است.

مصباحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گر چه در ایران اتفاق افتاد اما نهضتی جهانی بود، افزود: نمونه آن وجود 4 هزار شهید از دیگر کشورهای مسلمان در دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از اسلام، زمان و مکان نمی‌شناسد و امروز کسی حق ندارد به ما اعتراض کند چرا در سوریه می‌جنگید.

فرمانده دفاع مقدس جنگ با داعش را باز شدن دوباره باب شهادت به روی آرزومندانش دانست که می‌توانند زیرکانه به شهادت برسند.

امام جمعه فردوس نیز در این یادواره، به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقشار مختلف مردم در روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: علیرغم برخی افراد که یاس و نا امیدی را به مردم القاء می‌کنند، مهمترین سخن رهبری امیدواری ایشان نسبت به آینده نظام اسلامی بود که فرمودند «من با وجود جوانان با انگیزه و نخبه‌ای که هر روز در کشور بیشتر می‌شوند آینده روشنی را برای کشورپیش‌بینی می‌کنم».

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی شهدای غواص را مظلوم دانست و تأکید کرد: با برگزاری چنین یادواره‌هایی باید تلاش شود بخشی از رشادتهای این عزیزان برای نسل جان بازگو شود.