دستگیری و انهدام باند ناتاشا

فرمانده انتظامی استان گفت:با شکایت شهروندان از طریق تلفن 110، مبنی بر فعالیت گسترده یک باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان بیرجند که آسایش شهروندان را سلب کرده بودند،بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار شجاع افزود:پس از شناسایی مخفیگاه متهمان،نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر و بلافاصله مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

وی گفت:طی یک عملیات ضربتی سرکرده این باند معروف به ناتاشا به همراه سه نفر دیگر از همدستانش که در حال بسته بندی مواد مخدر بودند دستگیر شدند و در بازرسی از محل مذکور 53گرم شیشه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف و ضبط شد که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، 19تن مواد مخدر کشف شده است افزود:در این رابطه 41 باند متلاشی و 712 نفر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه 35 درصد افزایش داشته است.

سردار شجاع با تأکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت:خرده فروشان مواد مخدر باید در فرآیند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان این دیار را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.