طرح هادی روستاهای قاین دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

بهمن کهن‌ترابی اظهار داشت: در بخش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان 3 پروژه به بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: اعتبار هزینه شده آن بیش از 300 میلیون تومان است که پروژه‌های این بخش شامل اجرای طرح هادی در روستاهای شهرک هاشمیه و خشک در بخش سده و روستای مهموئی در بخش مرکزی است.

فرماندار قاین ادامه داد: از پروژه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی نیز 2 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار هزینه شده آن بیش از یک میلیارد و  262 میلیون تومان است.

کهن‌ترابی تصریح کرد: پروژه‌های این بخش شامل بهره‌برداری آزمایشی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی قاین و ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی است.

وی گفت: از پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز 2 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار هزینه شده آن بیش از 25 میلیون تومان است که پروژه‌های این بخش احداث مسکن مددجویان با همکاری بنیاد مسکن است.

فرماندار قاین افزود: اداره امور عشایر شهرستان نیز پروژه مرمت قنات روستای مکارم با اعتبار هزینه شده بالغ بر 35 میلیون تومان را در این ایام در دستور کار دارد.

کهن‌ترابی گفت: همچنین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب در حوزه چدان با اعتبار هزینه شده بالغ بر 45 میلیون تومان را به  بهره‌برداری می‌رساند.

کهن‌ترابی ادامه داد: در بخش تعاون روستایی تعداد 2 پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که اعتبار هزینه شده آن بالغ بر 135 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مهم این بخش افتتاح چاه و استخر ذخیره آب و باسکول 60 تنی است.

فرماندار قاین یادآور شد: اداره بهزیستی تعداد 4 پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد که اعتبار هزینه شده آن بالغ بر یک میلیارد و 814 میلیون تومان است.

کهن‌ترابی گفت: از پروژه‌های شاخص این حوزه افتتاح مسکن معلولان در شهرهای نیمبلوک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 20 میلیون تومان و در آرین شهربا اعتباری بالغ بر 780 میلیون تومان است.