سارق حرفه‌ای با خانواده اش دستگیر شد+تصویر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اعلام این خبرگفت: در پی گزارش سرقت های دخل زنی از فروشگاههای پوشاک در شهرهای مختلف استانهای قم، یزد، و خراسان جنوبی و اعلام موضوع در شبکه کنترلی پلیس ، تحقیقات با این فرضیه که سارقان وارد استان خراسان رضوی شده اند آغاز شد.

سرهنگ باقری افزود: در حالی که بررسی های پلیسی ادامه داشت مرد جوان همراه خانواده خود با خودروی پراید سفید رنگ به یک فروشگاه پوشاک در شهرستان کاشمر مراجعه کرد. او قصد دخل زنی از این فروشگاه را داشت که با هوشیاری فروشنده و حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

وی گفت: متهم ۳۷ ساله در تحقیقات اولیه به افسران تجسس کلانتری ۱۱ کاشمر اعتراف کرد همراه خانواده اش به فروشگاه مراجعه و در زمانی مناسب با سوء استفاده از غفلت فروشندگان اقدام به دخل زنی می کرده است.

فرمانده انتظامی کاشمر اظهار داشت: متهم با این ادعا که خانواده اش در جریان سرقت های او نبوده اند تاکنون به ۱۴ فقره سرقت در استانهای قم، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اعتراف کرده و تحقیقات با توجه به اعلام سرقت مشابه در شهرستان بردسکن و این فرضیه که تعداد سرقت های انجام شده توسط متهم بیشتر باشد ادامه دارد.

انتهای پیام/رض

  • ب
  • س
  • ش