کشف و پلمپ یک کارگاه تولیدی غیرمجاز پنیر پیتزا در مشهد

علی‌اصغر محمودی رئیس مرکز بهداشت شماره 2 مشهد از پلمپ یک کارگاه غیرمجاز تولید پنیر پیتزا خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایات مردمی از یک کارگاه تولید پنیر پیتزای غیرمجاز و دربازدید به عمل آمده توسط بازرسان واحدبهداشت محیط مشخص شد این محل، فاقد شرایط و ضوابط بهداشتی بوده و فردمتخلف بدون مجوزهای قانونی و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه پنیر پیتزا نموده است.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی مواد اولیه بکار رفته در تهیه مواد غذایی باید مرغوب و از شرایط مطلوب و مجوزهای بهداشتی لازم برخوردار باشند تصریح کرد: در بازدید از این محل دوغ‌های تاریخ گذشته کشف شد و همچنین خامه ،کره محلی ودیگر مواد فاقد مشخصات بهداشتی معتبر بود.

 

محمودی افزود: با توجه به تامین لبنیات این واحد غیرمجاز از کارگاه لبنی دیگر در منطقه همت‌اباد این کارگاه نیزپلمپ و پرونده متخلفین جهت رسیدگی به دادگاه ارجاع گردید.

 

وی ازشهروندان خواست تا در خرید مواد غذایی به مشخصات کالا به‌ویژه از نظر نشانی و محل تولید، شناسه نظارت بهداشتی و پروانه ساخت معتبر، بسته‌بندی مناسب و استاندارد کالا دقت نمایند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی ،شکایات خود را به سامانه فوریت‌های سلامت محیط و کار از طریق تلفن 190 گزارش نمایند.

 

گفتنی است: تمامی مواد و محصولات تولیدی این کارگاه به میزان 2هزار کیلوگرم ضبط و مکان بدلیل شرایط بحرانی پلمپ شد.