پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در مراسم افتتاح این طرح در گفتگو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین با محوریت اشتغالزایی و صنایع تبدیلی در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از کارآفرینان  به بسیجیان واجد الشرایط دارای طرح، تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می نماید.

حسین صادق تصریح کرد: سال گذشته با مشارکت بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد با پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای حدود 300 نفر اشتغالزایی ایجاد شده و برخی ها هم توانستند در راستای صنایع تبدیلی کارگاههای کوچک و زود بازده را راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: مهمترین اولویت در پرداخت تسهیلات، طرح های کوچک و زود بازده می باشند و لذا با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، پرورش دام سبک و سنگین، شترمرغ و همچنین کمک به تولید زعفران در اولویت برنامه های امسال قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه به طرح مورد بهره برداری اشاره کرد و افزود: این طرح با پرداخت 150 میلیون ریال تسهیلات از منابع اقتصاد مقاومتی آغاز به کار کرده که اکنون با پرورش 50 راس شتر مرغ پرواری و مولد با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال به یکی از قطب های شتر مرغ در شهرستان تبدیل شده است.

وی گفت: طرح صنایع تبدیلی فرآوری لبنیات با تسهیلات 250 میلیون ریالی، دومین پروژه ای است که در این هفته به بهره برداری می رسد.