معدوم سازی مواد غذایی ، فاسد و تقلبی در گناباد + تصاویر

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در راستای بازدید گروه، مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشت این دانشگاه از مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی، طی هفته گذشته مقدار 2728 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و تقلبی شامل انواع خشکبار، لبنیات و نوشیدنی کشف و پس از طی مراحل قانونی در دو نوبت با حضور نمایندگان ادارات زیربط از جمله تعزیرات حکومتی شهرستان معدوم گردید.

معدوم سازی مواد غذایی ، فاسد و تقلبی در گناباد

علی عالمی از دقت نظر و حسن کار کلیه بازرسان بهداشت محیط که در تمام لحظات و شرایط جهت پیشبرد اهداف نظام سلامت، حفظ و ایجاد امنیت غذایی برای آحاد جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

وی از همه متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تقاضا کرد تا از خرید و عرضه مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی خودداری کرده و نسبت به رعایت شرایط دمای نگهداری مواد غذایی خود اهتمام لازم را داشته باشند.

 

معدوم سازی مواد غذایی ، فاسد و تقلبی در گناباد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد از عموم مردم درخواست کرد تا ضمن همکاری، موارد عدم انطباق و یا مشاهده تخلفات بهداشتی در واحدهای صنفی را به منظور پیگیری رفع نقص با شماره تلفن 57220986 به واحد مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشت اطلاع دهند.