طرح امینت اخلاقی از جمله مأموریت‌های پرطرفدار ماست

سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در حاشیه ضیافت افطاری اعضای شورای تأمین استان که به میزبانی قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش برگزار شده بود، در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی فریادها اظهارداشت: نیروی انتظامی در کنار مأموریت های قانونی خود، براساس مطالبات و حقوق مردم نیز اقدام به انجام مأموریت هایی می کند که از جمله این موارد، اجرای طرح امنیت اخلاقی است.

وی افزود: تلاش برای استحکام امنیت اخلاقی موضوعی نیست که تنها بردوش نیروی انتظامی باشد و به خاطر تحکبم بنیان خانواده و  فکری و اعتقادی جامعه لازم است که همه مردم دست به دست هم بدهند و نظام اسلامی ما را از هر جهت، از جمله امنیت اخلاقی تبدیل به الگویی برای دیگران کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به استقبال مردم از این طرح خاطرنشان کرد: جامعه ما به خاطر بافت اعتقادی و اسلامی خود از طرح ها و برنامه هایی که دستگاه ها برای پاک کردن چهره شهر از زشتی ها و پلشتی ها اجرا می کنند، با آغوش باز حمایت می کند و طرح امنیت اخلاقی به عنوان برنامه جامعی که حجاب مصونیت بخش و پاک نگه دارنده را ترویج کرده و پایه های خانواده را مستحکم نگه می دارد، از جمله مأموریت های پرطرفدار پلیس خدمتگزار است.

سردار امیری مقدم در واکنش به جوسازی رسانه های مغرض و معاند برعلیه نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت جمهوری اسلامی در تمام جهان بی مانند و عملکرد نهادهای امنیتی نظام اسلامی الگویی برای سایر کشورهاست. در چنین شرایطی که عناصر خرابکار در هرکجای عالم سر درمی آورند و به راحتی دست به انجام عملیات می زنند، برخی رسانه های مزدور و مغرض از روی حسادت به آرامش حاکم در داخل مرزهای کشورمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دیکتاتوری و اعمال اجباری طرح های فرهنگی نظیر طرح امنیت اخلاقی متهم می کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دقت رفتار همه آن‎ها را تحت نظر دارد و در عین رصد لحظه به لحظه عملکرد همه رسانه های بیگانه، به هیچ عنوان اجازه دخالت در امور کشور را به آن ها نمی دهد. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف حفظ امنیت اخلاقی در جامعه اسلامی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و تحت تأثیر هیچ رسانه ای قرار نمی گیرد.