بدهی 200 میلیارد ریالی بیمه ها به بیمارستان های قوچان

داوود خوش شکن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از ابتدای سال 94 تاکنون سازمان های بیمه گر، بدهی های خود را به بیمارستان های قوچان پرداخت نکرده اند و این بیمارستان ها از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد.

وی ادامه داد: بیمارستان موسی بن جعفر 120 میلیارد ریال و بیمارستان زنان و زایمان شهدا نیز 80 میلیارد ریال از سازمان های بیمه گر طلب دارند.

وی با اشاره به شرایط سخت مالی بیمارستان موسی بن جعفر  افزود: به دلیل بدهکاری بیمارستان به برخی از شرکت های دارویی،  این شرکت ها به بیمارستان دارو نمی دهند اما علیرغم مشکلات و فشارهای مالی شدید، تلاش نموده ایم به خدمت رسانی به بیماران و شهروندان هیچگونه خللی وارد نشود.

خوش شکن با انتقاد از کمبود تخت های بیمارستانی در قوچان تصریح کرد: طبق برنامه های 5 ساله توسعه،  تخت های بستری در قوچان می بایست در پایان سال 1393 به 282 تخت افزایش می یافت ولی هم اکنون بیمارستان موسی بن جعفر با 128 تخت مصوب، 140 بیمار را بستری می نماید.

مدیر بیمارستان موسی بن جعفر قوچان در پایان تاکید کرد: باتوجه به افزایش مراجعه کنندگان به بیمارستان ها، در حال حاضر شهرستان قوچان با کمبود 90 تخت بیمارستانی روبرو است.