محرومیت زدایی و توجه به نقاط دور دست و کم بهره در اولویت قرار دارد

به نقل از چهل ماه نیوز، صبح امروز خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار از روند اجرای پروژه خط انتقال گاز به روستاهای باسفر و عباس آباد و  عملیات آسفالت در روستای باسفر این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وی ضمن اعلام رضایت از پیشرفت این پروژه در دو روستای باسفر و عباس آّباد این شهرستان گفت: عملیات اجرایی پروژه می بایست با سرعت هرچه بیشتر پیش رفته تا در آینده نزدیک مردم روستاهای این شهرستان نیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

فرماندار رشتخوار با بیان این مطلب که توسعه متوازن همواره در دستور کار بوده است، خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی و توجه به نقاط دور دست و کم بهره در اولویت ما قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از عنایات مسئولین شرکت گاز استان و تلاش های بی وقفه کارکنان زحمت کش شرکت، خواستار ادامه روند همکاری با مدیرعامل شرکت در راستای نیل به اهداف مورد نظر شد.

عرب معیار و ملاک برای همه در انجام کار را تعامل با مردم،صداقت و تلاش برای رفاه و آسایش مردم و جدیت در انجام رسالت های سازمانی برشمرد.

خالقداد عرب فرماندار رشتخوار ضمن قدردانی از مردم روستا در همراهی ساخت این پروژه، گفت: با همراهی بخش خصوصی، مردم و خیران با دولت می توان زمینه اجرایی شدن طرح های عمرانی و توسعه شهرستان را فراهم کرد.

وی همچنین در ادامه ضمن بازدید از پروژه آسفالت روستای باسفر این شهرستان، اظهار داشت: آسفالت معابر از نیازهای ضروری و اولویت  مردم روستا باسفر بود که در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخودار است و به زودی شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

وی تصریح کرد: طول اجرای این مرحله از پروژه آسفالت 700 متر بوده و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/ رض

  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1