تمامی روستاهای نیشابور از شبکه آب‌رسانی برخوردار می‌شوند

حمید گرمابی صبح امروز در مراسم اعزام اردوهای دانشجویی بسیج سازندگی در تالار  دانشکده سماء نیشابور اظهار داشت: اردوها راه بسیار مقدسی است به همین خاطر باید نیت‌ها را خالص و به مردم خدمت کرد. 

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به حضور دو ماهه خود در یک گروه دانشجویی جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب اسلامی، افزود: در این مدت برای این روستا آبرسانی شد در حالی که مردم آنجا قبلا از آب برکه‌های باران استفاده می‌کردند.  

مسئول کانون بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور نیز گفت: اردوهای دانشجویی بسیج سازندگی، جنس مردمی دارد که قصد آن خدمت به مردم روستاهای محروم، خودسازی و ارائه زکات علم است.

سیدسلمان حسینی هدف این اردوها را شکوفاشدن استعدادها، تبدیل ظرفیت بالقوه به بالفعل، شکسته شدن حصارهای طبقاتی، از بین رفتن منیت‌ها، لمس کردن واقعیت‌های زندگی دانست. 

مسئول اجرایی اردوهای دانشجویی بسیج و سازندگی نیشابور گفت: در این اردوی 13 روزه 200 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و حرفه‌ای سما، دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران، دانشکده کشاورزی، علوم پزشکی، دانشکده‌های علمی کاربردی شماره یک نیشابور و خیام الکتریک، دانشگاه‌های سبحان و پیام‌نور واحدهای نیشابور، قدمگاه و خرو و دانشگاه فرهنگیان واحد دانشور نیشابور حضور دارند.

حسین اصغرزاده خاطرنشان کرد: دانشجویان در قالب اردوگاه خدمت‌رسانی شهید شوشتری در روستاهای حاجی‌آباد، سلیمانی، میان‌بند، نصرآباد، سعدآباد و کوشک و در قالب اردوگاه خدمت‌رسانی شهید آوینی در روستاهای سالاری، همایی، غش‌آغل، قلعه شیشه، دهنو و حسین‌آباد بلهر به ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و دینی و نیز اجرای پروژه‌های عمرانی غسالخانه، حمام و خانه عالم خواهند پرداخت.

همچنین در این مراسم مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از دانشجویان اردوها خواست درباره مقابله با اعتیاد به مخواد مخدر، ترویج اقتصاد مقاومتی و ثروت معنویات در روستاها برنامه اجرا کنند.