امنیت کامل نمایشگاه کتاب ناشران ایران برقرار است

اکبر آقابیگی در نیشابور، در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه کتاب ناشران ایران در فرهنگسرای سیمرغ با اشاره به ارزش نمایشگاه کتاب اظهار داشت: از آنجایی‌که نیشابور، واقعاً جایگاه بالا و والایی در فرهنگ دارد، خوشبختانه با پیگیری مسؤولان و مردم عزیز، یک اتفاق بسیار خوب رخ داد که در تاریخ فرهنگ کشور ثبت شد و آن‌هم برپایی نمایشگاه کتاب ناشران ایران است.

وی ادامه داد: برابر آمار سرانه مطالعه ایران بسیار کم و ناچیز است بنابراین باید یک سری تغییرات و تمهیدات برنامه‌ریزی شود و ماهم به‌عنوان خدمتگزار در جهت ایجاد بستری امن برای شهروندان و تمامی هم‌وطنان از سراسر کشور که برای بازدید از نمایشگاه تشریف می‌آورند اقداماتی بسیار خوبی نیز انجام داده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور با اشاره به اقداماتی که نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت انجام داده است عنوان داشت: این اقدامات هم در بحث رفت‌وآمد و هم در بحث امنیت صورت گرفته است و تدابیر لازم اندیشیده شده است تا ما هم بتوانیم با ایجاد امنیت به بهتر برگزار شدن این رویداد مهم کمک کنیم.

اکبر آقابیگی در خصوص انتظارات نیروی انتظامی از مردم تصریح کرد: نیروی انتظامی از مردم درخواست دارد که با رعایت قوانین و مقررات ما را در بهتر برگزار شدن این نمایشگاه یاری کنند تا تقویت فرهنگ خودکنترلی و قانون‌مداری در همین نمایشگاه ظهور کند تا خود ارتقاء فرهنگ نیز باشد.

وی ادامه داد: خواهشمندیم در رفت‌وآمدی که در مسیر و پارکینگ دارند صبر و حوصله داشته باشند و در مقابل ازدحام و شلوغی بردبار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور تأکید کرد: با کمک خدا به‌صورت صددرصدی امنیت در نمایشگاه برقرار است و نیروهای ما در بین جمعیت هم به‌صورت محسوس و هم نامحسوس حضور دارند.