۲ مدرسه فوتبال ویژه ایتام در خراسان رضوی راه‌اندازی شده است

محمد مهدی برادران ظهر امروز در گردهمایی سالانه رؤسای هیئت های فوتبال سراسر کشور اظهار داشت: مشهد سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناسایی شده و امیدواریم بتوانیم میزبان مسابقات فوتبال کشورهای اسلامی در سال 2017 در مشهد باشیم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: خراسان رضوی 27 شهرستان دارد که 25 شهرستان در تمام رده‌های سنی لیگ دارند و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای دو حوزه‌ای که لیگ ندارند نیز انجام شده تا فعال شوند، همچنین در تقویم استانی مسابقات برای سال جدید بالغ بر 2500 بازی پیش‌بینی شده است.

وی در ارتباط با تیم‌های مختلف استان خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی علاوه بر لیگ برتر فوتبال و فوتسال، لیگ یک، لیگ دو و زیر گروه دو نیز داریم و در رده‌های مختلف نوجوانان، امید، جوانان و نونهالان سهمیه‌های جدید به شهرستان‌ها اختصاص داده‌ایم تا لیگ‌های جدید تاسیس شود.

برادران ادامه داد: خراسان رضوی دو تیم در لیگ برتر کشور، سه تیم در دسته سه و چهار تیم در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان دارد و مجموعه فعالیت‌هایی که تاکنون صورت گرفته با حمایت ورزش دوستان بوده است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد: ارتقای فوتبال سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و لازم است در کنار افزایش زیرساخت‌ها، اخلاق ورزشی را نیز گسترش دهیم و خراسان رضوی در این راستا دو مدرسه فوتبال ویژه ایتام راه‌اندازی کرده تا به طور رایگان به ایتام آموزش داده شود.

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی، افزود: در نشست های مختلف تاکید عمده بر بحث‌های فرهنگی داریم و علاوه بر رشد کمی و کیفی در حوزه مسائل اخلاقی نیز باید پیشرفت کنیم و خراسان رضوی با وجود این تاکیدات کمترین میزان حواشی فوتبال و تماشاچیان را داشته است.