برگزاری کنگره بین‌المللی گرامیداشت شهدای فاجعه منا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در این خصوص بنیاد شهید انقلاب اسلامی در خراسان رضوی و در مرکز برنامه‌های خوبی را به تصویب رسانده است، امسال سه برنامه ویژه و سال آینده نیز دو برنامه دیگر که ادامه سال 2017 است، در مشهد اجرا می‌شود.

عابدین عابدی مقدم افزود: در روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در روز 22 اسفندماه به مدت یک هفته برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح ملی و بین‌المللی در مشهد مقدس برگزار می‌کنیم که ازجمله برافراشته شدن پرچم عتبات عالیات در بهشت رضا (ع) با حضور خانواده‌های شهدای استان و 200 نفر از خانواده‌های شهدای جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: کنگره بزرگداشت شهدای جهان اسلام با حضور خانواده‌های شهدای شاخص جهان اسلام، کشور و استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود که کارهای مقدماتی آن انجام شده و امیدواریم نتایج خوبی از آن بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: به مناسبت روز وفات ام‌البنین مادر قهرمان کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز که روز تجلیل از مادران و همسران شهدا است، کنگره بزرگداشت مقام مادران و همسران جهان اسلام با حضور مادران وهمسران شهدای شاخص جهان اسلام برگزار می‌شود.