دزد بداقبال با بجا گذاشتن مدارکش لو رفت

سرهنگ برات اویسی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران  اظهار داشت: پلیس چناران یک نفر سارق سابقه‌دار حرفه‌ای را از روی مدارک بجا مانده در صحنه جرم شناسایی و دستگیر کرد و پرده از ۱۰ فقره سرقت برداشت.

وی در این خصوص بیان داشت: در پی اطلاع از یک فقره سرقت باغ ویلا در حوزه گلمکان، تیم مبارزه با سرقت آگاهی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در بررسی صحنه جرم، کارآگاهان پلیس آگاهی مدارک هویتی یک نفر را کشف و تحقیقات پیرامون دستگیری فرد مظنون آغاز شد که خوشبختانه مخفیگاه وی در روستای عسکریه مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی فرد سارق، دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیرشده که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است، در ابتدا منکر جرم خود می‌شد، لیکن در مواجهه با مدارک و ادله، لب به اعتراف گشود و به سرقت اشاره شده اعتراف کرد.

اویسی تصریح کرد: سارق ۳۸ ساله در بازجویی‌های بعدی، به ۱۰ فقره سرقت باغ ویلا دیگر اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی، مقداری شیرآلات ساختمان، سیم و کابل برق، ابزارآلات و تعدادی وسایل الکتریکی و برقی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان گفت: تحقیقات پیرامون سرقت‌های احتمالی از این سارق و شناسایی و دستگیری افراد مال‌خر ادامه دارد.