عهد
شکنی آمریکا در مسئله برجام، وحدت ملی ایجاد کرده است

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بزرگترین و مهمترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساماندهی و برنامه­ریزی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر است.

 

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکی از شاخص‌های مهم برای نشان دادن وحدت ملی است، عنوان کرد: یکی از شاخصه‌های اساسی که وحدت ملی را در جمهوری اسلامی ایران اثبات می‌کند، راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری، ایران اسلامی را پرچم‌دار دفاع از محرومان و مستضعفان، پاسدار ارزش‌های الهی و نماد ایستادگی در برابر ظلم و ظالم دانست و گفت: در تمام عرصه‌های تقابل با استکبار دست برتر از آن انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و امروز اندیشه انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، یمن و بسیاری از کشورهای دیگر دشمن را به زانو درآورده است.

 

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان یکی از ضروریات دهه فجر را که کمتر به آن توجه شده است، روشنگری ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و خباثت رژیم پهلوی برای نسل جوان معرفی و خاطرنشان کرد: دهه فجر و 22 بهمن فرصتی مغتنم برای روشنگری اذهان جوانانی است که انقلاب و جنگ را درک نکرده­اند، این دهه فرصتی برای رویش‌های انقلاب است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ایجاد انحراف در اعتقادات، باورها و تاریخ ملت ایران را یکی از اهداف رسانه‌های غربی در راستای تطهیر حکومت پهلوی دانست و گفت: آشنا کردن نسل جوان با رخدادهای تاریخی پیش از انقلاب و دوران پهلوی، می‌تواند اذهان جوانان را روشن کند و دشمن را در اجرای توطئه‌های خود ناکام بگذارد.