ازدواج های دانشجویی به دلیل تفاهم بیشتر میان زوجین پایدارتر است

مهران رجبی ، اظهار کرد: ازدواج سنتی پسندیده و شیرین است که اگر با شناخت و آگاهی صورت گیرد، آثار و نتایج زیبایی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ازدواج در دوران دانشجویی شیرینی های خاص خود را دارد و دختران و پسران چنانچه پس از مشورت و بررسی دقیق به این نتیجه برسند که گزینه مناسبی را انتخاب کرده اند، می توانند تا سالیان سال از ثمره این انتخاب خوب بهره مند شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «معراجی ها» با بیان اینکه ازدواج از مهمترین اتفاقات زندگی هر انسانی است و مسیر زندگی افراد را مشخص می کند، عنوان کرد: ازدواج دانشجویی از آن جهت که اغلب میان افرادی با  دغدغه ها و سطح فرهنگی نزدیک به هم اتفاق می افتد، از بقای بیشتری برخوردار است.

وی با ابراز تاسف از برگزاری ازدواج هایی با هزینه های سنگین، تصریح کرد: شرط عقل این است که جوانان از مراسم های گران و با هزینه های سرسام آور اجتناب کرده و در نخستین سال های زندگی، ازدواجی آسان داشته باشند.

بازیگر سریال تلویزیونی«پرده نشین»، در پایان با تقدیم این بیت شعر به جوانان که دلت به وصل گل ای بلبل صبا خوش باد/ که در چمن همه گلبانگ عاشقانه توست، از آنان خواست مهربانی و لطف خوش را سر لوحه تمامی لحظات زندگی مشترکشان قرار دهند