حال و روز خانواده بجنوردی که در انفجار اجاق گاز سوختند

همین چند هفته پیش بود که خبر انفجار منزل مسکونی در حاشیه شهر بجنورد و اعزام تمام اعضای خانواده به بیمارستان تیتر رسانه های استان شد اما این تنها یک بخش ماجرا بود و بخش دیگر ماجرا درد و رنجی است که این خانواده پس از این حادثه تحمل می کنند.

مهین شاکری، مادر خانوداه ای که خود، یک دختر نوجوان و دو پسر خردسالش در حادثه انفجار اجاق گاز منزلشان دچار سوختگی شدند درباره این واقعه توضیح داد: 45 دقیقه بامداد جمعه بیستم فروردین ماه جاری متوجه بوی نشت گاز در داخل خانه شدم و تا لامپ را روشن کردم خانه منفجر شد.
 
من چند متر به سمت در ورودی پرت شدم، یک لحظه متوجه گریه و ناله های فرزندانم شدم با اینکه خودم هم به شدت دچار سوختگی شده بودم به سمت بچه ها رفتم تا آن ها را نجات دهم اما دیگر متوجه بقیه ماجرا نشدم.
 
شاکری گفت: به کمک همسایگان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدیم و در بیمارستان پوست و لباس های سوخته شده مان را جدا و پانسمانمان کردند و روز بعد پس از تزریق مورفین از بیمارستان مرخص شدیم.
 
وی عنوان کرد: بر اثر این حادثه، خودم دچار سوختگی درجه سه شده‌ام، دو پسر خردسالم دچار سوختگی درجه دو و دختر نوجوانم دچار سوختگی های درجه دو و سه شده اند.
 
خانم شاکری گفت: وضع مالیشان خوب نیست، همسرش هم زندانی است و او حالا نمی داند با سه فرزند بیمار که ناله هایشان از درد سوختگی امانش را بریده است چکار کند.
 
این مادر که سرپرستی خانواده را هم برعهده دارد، گفت: باید فرزندانم برای مداوا به مشهد بروند اما نه پول رفتن را دارند نه طاقت ماندن. می گوید یک نوزاد شیرخواره دارد که نمی تواند او را بگذارد و به مشهد برود.
 
شاکری همچنین توضیح داد: یک مرکز خیریه به ما قول داد که پرستار و پزشکی را برای رسیدگی و مداوای ما چهار نفر آسیب دیده به منزل ما اعزام کنند اما این قول آنها عملی نشد.
 
وی گفت: شرایط تحمل این درد سوختگی به اندازه ای رنج آور است که حتی کسی نمی تواند آن را تصور کند.
 
شاکری در خاتمه خواستار کمک و یاری مردم و نهادهای امدادرسان شد و گفت: هنوز که هنوز است خودم و سه فرزندم از سوزش سوختگی های بدنمان می سوزیم و این شدت سوزش به اندازه ای رنج آور است که انگار در جهنم در حال سوختن هستیم.
 
برای کمک به این خانواده می توانید با شماره 058 – 22496913 تماس بگیرید.