اظهارات یک مسئول آموزش و پرورش درباره تنبیه و اخراج ۲ دانش آموز بجنوردی

محمد صادق محمودیان، رئیس هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما درباره اقدامات آموزش و پرورش استان برای رسیدگی به ماجرای دانش آموز پسر آسیب دیده بر اثر تنبیه بدنی اظهار کرد: بن اطلاعی از ماجرا ندارم و حال که مطلع شده ام از واحد بازرسی این اداره کل می خواهم نسبت به بررسی این ماجرا ورود کند.

وی تصریح کرد: تاکنون والدین این دانش آموز آسیب دیده هیچ شکایتی را به این واحد ارائه نداده اند.
 
محمودیان گفت: درصورتیکه آنان در این واحد طرح شکایت کنند به انجام تحقیقات درباره ماجرای رخ داده، ورود خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به ماجرای اخیر اخراج دانش آموز دختر دوم ابتدایی بجنوردی از مدرسه غیر انتفاعی به مدت بیش از 10 روز به علت عدم پرداخت شهریه گفت:  پدر این دانش آموز سه روز قبل با مراجعه به این واحد درباره موضوعات اخراج دخترش به علت عدم پرداخت شهریه و تنبیه او توسط معاون مدرسه شکایتی را تنظیم کرد.
 
وی اظهار کرد: همکاران این واحد بلافاصله به مدرسه مراجعه کردند تا درباره ماجرای رخ داده ، تحقیقات را انجام دهند.
 
وی افزود: هنوز پرونده در دست بررسی است و ثابت شدن واقعیت ماجرا تا پایان خرداد ماه به طول می انجامد.
 
محمودیان در پاسخ به این سوال که تاکنون چند پرونده شکایت علیه پرسنل مشغول به خدمت در آموزش و پرورش خراسان شمالی در واحد هیات بدوی و رسیدگی به  تخلفات آموزش و پرورش خراسان شمالی اداری تشکیل شده است، اعلام کرد: آمار این پرونده ها محرمانه است، اما درصورتیکه با تحقیقات انجام شده ادعای شکات برای ما ثابت می شد، برای پرسنل خاطی رای بر اخراج صادر کرده ایم و خواهیم کرد.
 
تماس های مکرری اترک نیوز با مدیرکل آموزش و پرورش استان برای پیگیری موضوع تا زمان درج این خبر بی نتیجه ماند.
 
علاوه بر این، دفتر اترک نیوز با واحد اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تماس گرفت تا درباره این ماجرا مصاحبه ای را انجام دهد.
 
بر اساس این گزارش، غلام حسین ناصری مقدم، رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در پاسخ به این سوال خبرنگار اترک نیوز مبنی بر اینکه این واقعه رخ داده است، آیا به انجام تحقیق درباره این ماجرا ورود کرده اید یا خیر؟ گفت: بنده به صورت تلفنی درباره این ماجرا مصاحبه نخواهم کرد.