میزان خسارات در دست بررسی است

صبح امروز علی محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه به همراه رئیس جمعیت هلال‌احمر، سرپرست بهزیستی، رئیس آموزش پرورش و رئیس کمیته امداد این شهرستان از مناطق سیل‌زده شهر ایور بازدید نمودند.

محمدزاده در این بازدید ضمن مشاهده و بررسی میزان خسارات وارده، دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مردم را صادر نمود.

فرماندار شهرستان گرمه خطاب به دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی تأکید کرد: با شتاب هرچه بیشتر نسبت به رفع  مشکلات مردم و تامین رفاه و آسایش آنها تلاش نمایند.

آبگرفتگی ۱۵ منزل مسکونی در شهر ایور/ اسکان اضطراری ۵ خانوار + تصاویر

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به مردم آسیب‌دیده افزود: ۸ خانوار در شهر ایور دچار مشکلات ناشی از سیل شده‌اند که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی به هر یک از این خانواده‌ها مبلغ ۲۵۰ هزار تومان پرداخت می‌گردد.

علی محمدزاده با بیان اینکه میزان خسارات وارده سیلاب چهارشنبه‌شب شهر ایور در حال بررسی و کارشناسی است اظهار داشت: پس از بررسی و کارشناسی میزان خسارت تجهیزات و لوازم منازل آسیب‌دیده، پیگیری لازم در خصوص تأمین لوازم خسارت‌دیده از دستگاه‌های مرتبط در استان صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: علاوه بر کمک‌رسانی نقدی به خانوارهای آسیب‌دیده، بسته غذایی خشک توسط جمعیت هلال‌احمر نیز بین سیل‌زدگان توزیع خواهد شد.

یادآور می‌شود، بازدید معاون فرماندار شهرستان گرمه در اولین لحظات وقوع سیلاب، نصب چادر، اسکان اضطراری و خدمات‌رسانی امدادگران هلال‌احمر، کمک نیروهای بسیجی در پاکسازی منازل سیل‌زده و همچنین اعزام نیرو و ماشین‌آلات شهرداری‌های گرمه و درق و یاری‌رساندن به شهرداری ایور در بهسازی و بازگشایی معابر ازجمله اقدامات دستگاه‌های مختلف عضو ستاد بحران شهرستان گرمه بود که امیدواریم این خدمات تا رفع کامل خسارات ناشی از سیل شهر ایور ادامه داشته باشد.