۹ پاتوق معتادان در شیروان تخریب شد

سرهنگ مسعود وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیروان اظهار داشت: در ادامه اجرای این طرح دیروز نیز 4 پاتوق که محل تجمع معتادین پرخطر بود با دستور قضایی در شهرستان شیروان تخریب شد.

وحیدی افزود: بعد از کارهای منسجمی که توسط کارگروه شکل‌گرفته تخریب این منازل که محل اسکان افراد متخلف و مجرم است برنامه‌ریزی و انجام شد.

وی گفت: با توجه به اعتراض ساکنین محله‌های مختلف شهرستان مبنی بر تجمع و مزاحمت‌های معتادین طرح شناسایی و برخورد با معتادین و پاتوق‌های آنان در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و جدی انجام می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان تصریح کرد: ساماندهی این افراد به عهده شهرداری و بهزیستی است و مواردی به کمپ فرستاده می‌شوند که با توجه به اینکه کمپ‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شود باید معتاد یا خانواده‌های آنان هزینه‌ها را تقبل کنند که اکثر خانواده‌ها توانایی این کار ندارند و شهرداری هزینه متکدیان در کمپ‌ها را تقبل می‌کند.

وحیدی گفت: برخوردهای پلیس در مبارزه با مواد مخدر سخت‌تر می‌شود و شهر برای معتادان و تأمین‌کنندگان مواد مخدر ناامن‌تر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: این تخریب‌ها کماکان انجام می‌گیرد و به مردم قول می‌دهیم با تعامل بسیار خوب، سازنده و ارزنده دادستان شهرستان و همه اعضای کارگروه، برخوردهای ما درباره مواد مخدر هرروز سخت‌تر از روزهای قبل خواهد بود.

انتهای پیام/