امنیت بی نظیر و پایدار، بزرگترین دستاورد خون شهیدان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در چهارمین و آخرین روز کنگره سرداران و 3 هزار شهید خراسان شمالی با بیان اینکه شهدای این منطقه در دوران دفاع مقدس از غیرت و جوانمردی، خلوص نیت و صداقت بالایی برخوردار بودند، گفت: بزرگترین دستاورد خون شهیدان، امنیت بی نظیر و پایدار کشور است.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری افزود: دینمداری، عزتمداری، اقتدار و امنیت و ابهت ایران اسلامی، صدور ارزش های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، پیشرفت های علمی با روحیه جهادی و حتی حمایت از کشورهای در خطرِ منطقه، از دستاوردهای خون شهداست و با گذشت زمان، عظمت شهیدان بیشتر مشخص می شود.

وی با اشاره به هدف آمریکا برای گسترش جغرافیایی اسرائیل گفت: اولین جامعه ای که از تاریخ دفاع مقدس مردم ایران درس گرفت، حزب الله لبنان بود که از همان زمان تاکنون مقابل تجاوز اسرائیل ایستاده است و در فلسطین و سوریه هم با همین روحیه، در دل تکفیری ها و صهیونیست ها ترس افتاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خطرات نفوذی که پس از برجام کشور را تهدید می کند، مخالفت با دشمن را ضروری و حساس دانست و افزود: متاسفانه برخی مسئولان برای حل مشکلات کشور نگاه به بیرون دارند که این خوش بینی و ساده اندیشی به غربی ها، بسیار نگران کننده و مایه دغدغه است.

سردار سرلشکر جعفری، محور اصلی انقلاب اسلامی را پایداری در مخالفت با نظام سلطه دانست و افزود: امروزه روحیه شهادت طلبی و غیرت و مردانگی جوانان ایرانی، مانع و عامل ترس آمریکا برای شروع جنگ با ایران است و امروز ما باید توصیه های شهیدان را به عنوان چراغ راه جوامع اسلامی با مسائل و مشکلات زمانه تطبیق دهیم.

وی گفت: امروز آمریکایی ها با تجهیز تکفیری ها، جریان داعش را به وجود آوردند که اگر مقاومت مردمی و حکم جهاد علمای بزرگ نبود، امروز بیشتر مناطق عراق در سلطه داعشی ها بود.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری افزود: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که در آن از همه اقوام و مذاهب شرکت می کنند، اثرات عمیقی در جهان اسلام دارد و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

امروز پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز میهمان این کنگره بود.