بازدید اعضای شورای اشتغال از طرح موفق کارآفرینی خراسان شمالی

اعضای شورای اشتغال خراسان شمالی بعدازظهر امروز درحالی‌که یکی از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضورداشته از قسمت‌های مختلف طرح کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ملورین بجنورد بازدید به عمل آوردند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این بازدید از طرح مذکور به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق حوزه کارآفرینی استان و حتی کشور عنوان کرد.

مجتبی نجفی اظهار کرد: با اجرای این طرح زمینه اشتغال شمار زیادی از جوانان در این مجموعه فراهم‌شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از این طرح به‌عنوان نمونه‌ای موفق در عرصه کارآفرینی یاد کرد و با بیان اینکه علاج بیکاری جامعه کارآفرینی است، تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای حوزه سرمایه‌گذاری، اقتصادی و کارآفرینی توسط ملورین بجنورد انجام‌شده است.

نجفی در ادامه سخنانش بر لزوم توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه به‌عنوان یک نیاز ضروری در شرایط کنونی تاکید کرد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی یادآور شد: به‌طور قطع برای اشتغال جوانان استان و کاهش این معضل باید به سمت کارآفرینی رفت و از آنان حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

مدیر مجموعه ملورین بجنورد هم در این بازدیدهای اعضای شورای اشتغال استان خراسان شمالی متشکل از استاندار، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، مسؤولان اقتصادی استانداری و برخی از مدیران کل عضو این شورا اظهار کرد: با ایجاد این مجموعه تجاری،بازی و سرگرمی برای حدود 120 نفر از جوانان اشتغال‌زایی شده است.

نقی صادقی بیان داشت: مدیران این مجموعه در مرحله نخست از اجرای این طرح کارآفرینی به دنبال اشتغال جوانان منطقه بوده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه کارآفرینی، رفع این مشکلات از سوی مسؤولان مرتبط را خواستار شد.

گفتنی است؛ مجموعه ملورین در شهرک ناوک بجنورد قرار داشته که بهمن سال گذشته رسما کار خود را آغاز کرد.