خانواده بیمار سرطانی آواره کوچه و خیابان شد+ تصاویر

بانو ساریگل رحمتی، مادری از خطه شهرستان مانه و سملقان که تا 18 سال قبل با همسر و خانواده اش در روستای قره چای به انجام دامداری و کشاورزی مشغول بودند پس از ابتلا همسرش به سرطان پوست، گرفتار پرداخت هزینه های سنگین درمان سرطان همسرش می شوند.

این بانوی 55 ساله مانه و سملقانی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک می گوید: طی شش سال نخست بیماری همسرم هر آنچه را که داشتیم برای مخارج بیماری همسرم فروختیم اما با این وجود، بر اثر این بیماری تعدادی از انگشت های پای همسرم قطع شدند و او تحت چندین عمل جراحی نیز قرار گرفت و در نهایت نیز او توان کارکردنش را از دست داد.

 

این بانو در ادامه اظهار می کند: با توجه به اینکه سال ها است به منطقه ملکش شهر بجنورد نقل مکان کرده ایم و اجاره نشین شده ایم، طی این مدت در منازل مردم خدمتکاری کرده ام تا بتوانم مخارج زندگی خانواده هشت نفره ام را تامین کنم.

 

وی می افزاید: با توجه به اینکه در زمینه دخل و خرج زندگی خیلی کم آوردیم، تحت پوشش کمیته امداد نیز قرار گرفتیم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو پسرم در شهر تهران مشغول به کارگری هستند و به سختی مخارج زندگی اشان را در می آورند همچنین یکی از دو دخترمجردم نیز مبتلا به صرع است و خودم نیز از دو سال قبل توان کارکردنم را از دست داده ام، می گوید: دیگر پولی برای پرداخت اجاره خانه و حتی خیلی از مواقع نیز نانی برای خوردن نداریم و خانواده ام دچار سوء تغذیه شده اند.

 

این بانوی 55 ساله مانه و سملقانی که این روزها  با اشاره به اینکه از این فقر خسته و دیوانه شده ام، از خیران درخواست کمک و یاری کرد تا خانواده اش از این وضعیت بحرانی که خانواده اش گرفتار آن شده اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، خیران برای کمک به این خانواده با دفتر عصر اترک تماس بگیرند.