خسارت ۹۶۰ میلیارد ریالی سیل در دزفول

محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: خسارت سیلاب اخیر به تاسیسات شهری دزفول بسیار گسترده است و سبب از بین رفتن مناطق مختلف و مجاور بستر آبی دز در دزفول شده است.

وی افزود: همزمان با رفع سیلاب و متناسب با نیاز شهروندان 500 نفر از کارکنان شهرداری دزفول برای ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان با هدف مقابله با آسیب‌های ناشی از سیلاب‌های اخیر وارد عمل شده‌اند.

شهردار دزفول عنوان کرد: پس از برسی کارشناسان تا کنون بیش از 960 میلیارد ریال خسارت بر دزفول به علت سیلاب اخیر به ثبت رسیده است که این میزان خسارت پس از تکمیل برسی ها امکان رشد و افزایش دارد.

وی گفت:  بارندگی‌های اخیر، سبب ایجاد خسارت‌های شدید به بوستان‌های علی کله و رعنا و ولی‌عصرعصر (عج) دزفول شده و باران بخشی از بوستان دولت را نیز با خود به زیر آب برده است و تأسیسات بوستان‌های ساحلی دزفول با آسیب بسیار مواجه شده‌اند.

وی افزود: سیلاب اخیر پل شناور دزفول را به صورت کامل تخریب کرده و بر جاده ساحلی دزفول خسارت جدی وارد کرده است.

شهردار دزفول اظهار کرد: بیشتر میزان خسارت به دزفول در بخش غربی و شرقی رودخانه دز است و این قسمت از رودخانه تأسیسات شهری دزفول را تا حد قابل ملاحظه‌ای تخریب کرده که به‌منظور تسهیل در تردد شهروندان عملیات پاک سازی جاده ساحلی به‌صورت ضربتی در حال انجام است.

وی گفت: شهرداری دزفول با تمام توان و تجهیزات در حال پاک سازی فضای شهری و آماده سازی دزفول برای استفاده از خدمات شهری است و تا رفع مشکلات اخیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کرمی نژاد بیان کرد: رفع مشکلات اخیر دزفول ناشی از سیلاب نیازمند مشارکت و همکاری تمامی بخش‌های شهری و استانی است که امیدواریم در اسرع وقت نیازهای دزفول در این حوزه تأمین شود.