بی حیایی به ویترین مغازه های باغملک رسید

به نقل از  باغملک نیوز:مانتوهایی با نوشته‌های انگلیسی که خیلی‌هایشان ترجمه‌هایی غیر متعارف دارند اما فراوانی عرضه و قیمت پایین این نوع از مانتو موجب شده تا به رغم فقدان زیبایی و معانی عجیب نوشته‌های روی این مانتوها، عده‌ای از زنان و دختران جوان مشتری این نوع از پوشش‌ها باشند.

.

2

.

لباس های  نامتعارف و نا همگون با عرف جامعه اسلامی و دین اسلامی که متاسفانه در این بین برخی جوانان بدون دقت و تامل در این موضوع نسبت به خرید این گونه لباسها   اقدام می کنند.

.

4

.

هر سالی که به جلو می رویم بدحجابی‌ها شکل و شمایل وقیحانه تری به خود می‌گیرند تا جایی که دیگر مانتو هم معنای خود را از دست داده است و بیشتر شبیه شنلی شده است که تنها روی شانه ها آویزان است.

.

5

.

درک این موضوع در شهرستان باغملک خیلی هم گنگ نیست حتی بافت مذهبی این شهر نتوانست جلوی این هجمه فرهنگی را بگیرد.

 

  از خانه که بیرون بزنید، صحنه های آزار دهنده شروع می شود، ویترین های شهر را می بینید که  از مانکن های که بی حجابی را ترویج می دهند پر شده است .

 از آن آزاردهنده تر مانکن های زنده ای که  مانتوهای کوتاه و تنگ، شلوارهایی که از آن هم تنگ تر به تن دارند و در شهر جولان می دهند.

اما این فقط به بانوان محدود نمی شود اگر دقت کنید مارک های ضد ارزشی بر تی شرت های پسرانه هم حک شده که پسران جوان با افتخار آن را می پوشند و ستاره داوود صهیونیست بر سینه این جوانان خودنمایی می کند.

.

1

.

طراحی های غرب زده ای  که جوانان ما با بی اطلاعی آن را بر تن می کنند و با بازی کردن در زمین دشمن تیشه به ریشه خودی می زنند.

 

چند سالی است که از اعتراض مردان و زنان به برخی مانتوفروشی ها می گذرد، آن زمان برخی افراد معتقد بودند که مانتوهای عرضه شده در فروشگاه ها به هیچ عنوان با معیارهای ایرانی اسلامی هم خوانی ندارد، این طور بود که مسئولان بارها و بارها با ارائه طرح های گوناگون خواهان جلوگیری از گسترش مدل های غیر اسلامی شدند، از آن زمان تاکنون سالها می گذرد، در این مدت وضعیت نه تنها بهتر نشده بلکه هر روز هم مانتوهای عرضه شده در بازار تنگ تر و کوتاه تر می شود.

.

3

.

گویا طراحان لباس ایرانی چشم به شبکه های ماهواره ای دوخته اند تا هرچه به چشم شان می آید در قالب مد و لباس به زنان و مردان عرضه کنند  ، لباس هایی که مدلش درخور زنان جامعه ایرانی اسلامی ما نبوده و نیست.

به هر شکل این معضل در نوع خود مصداق بارز ولنگاری های فرهنگی محسوب می شود و در روزهایی که مقام معظم رهبری دائما درخصوص این مسئله درفضای جامعه تذکر می دهند دشمن در سایه بی توجهی مردم و مسئولین و فقدان متولیان ساماندهی مد و لباس، سعی در القای اندیشه های خود به جوانان و نفوذ فرهنگی در کشور دارد از همین رو اگر درخصوص مقابله با چنین هجمه های همه جانبه ای راهکار اساسی اندیشه نشود ارزش و هنجارهای اسلامی زیرپای تبلیغات رنگارنگ اما پوچ بیگانگان له خواهد شد.