توقیف شناور 7 میلیاردی کالای قاچاق در ماهشهر

از پایگاه خبری پلیس، سردار عبداله نظرپور، اظهارداشت: با هدف تحقق شعار سال، مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق کالا و ارز با نا امن سازی مرزهای کشور به روی قاچاقچیان توسط مرزبانان این فرماندهی دنبال می شود.

 

وی افزود: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی افراد سودجو در حوزه قاچاق لوازم خانگی و پوشاک، اقدامات گسترده ای را به منظور شناسایی و توقیف محموله مزبور را در دستور کار خود قرار دادند.

 

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در آبهای شمالی خلیج فارس، شناور مورد نظر را مشاهده و بلافاصله آن را توقیف کردند.

 

سردار عبداله نظرپور عنوان داشت : دریابانان در بازرسی این شناور 100 حلقه لاستیک تریلر، 40 دستگاه یخچال، 30دستگاه لباسشویی،1200 عدد کیف زنانه،1200جفت کفش ورزشی مردانه ، 4000 ثوب لباس زنانه و 5 هزار و 600 متر پارچه خارجی قاچاق را کشف کردند.

 

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در پایان با اشاره به دستگیری 6 متهم در این رابطه، گفت : کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کردند.