پرونده آتش‌سوزی پتروشیمی ماهشهر تا روشن شدن ماجرا مفتوح است

  فرهاد افشارنیا در نشست شورای تأمین شهرستان ماهشهر، گفت: ماهشهر یکی از قطب‌های اقتصادی استان است و برخی از پرونده‌هایی که در دادگستری این شهرستان مطرح می‌شود، از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است که باید به منظور حفظ حقوق بیت‌المال، در خصوص این پرونده‌ها دقت‌نظر بیشتری اعمال شود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: پرونده آتش‌سوزی پتروشیمی ماهشهر تا روشن شدن همه جوانب آن باز است و نتایج تحقیقات به صورت مرتب به دادگستری مرکز استان ارسال می‌شود.

 

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم، باید به فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از پیش عمل کرده و مسائل و اقتضائات کشور را مدنظر قرار دهیم.

 

افشارنیا خواستار تشکیل کمیته مبارزه با جرائم اقتصادی در شهرستان ماهشهر شد و گفت: باید زمینه استفاده از سرمایه‌های داخلی و خارجی در این شهرستان فراهم و شورای حفظ حقوق بیت‌المال نیز فعال شود.

 

وی همچنین بر لزوم پیشگیری از توسعه سکونتگاه‌های غیرمجاز و حاشیه‌نشینی در این شهرستان تأکید کرد و افزود: با بهره‌گیری از تدابیر لازم و اقدامات مقتضی، باید جلوی توسعه سکونتگاه‌های غیرمجاز گرفته شود.

 

افشارنیا با بیان این‌که امنیت یکی از نیازهای ضروری هر جامعه است، گفت: در خصوص تیراندازی‌های غیرمجاز باید احکام شدیدتری صادر شود.