عامل ایجاد رعب و وحشت در اهواز دستگیر شد

سرهنگ علی قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خبر بمبگذاری در اهواز اظهار کرد: ظهر روز جمعه از طریق تماس های مردمی به پلیس ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شد که در کنار یک مجتمع در خیابان وهابی اهواز (بین کیانپارس و کیان آباد) یک بمب دیده شده است.

وی افزود: بر همین اساس تیم عملیاتی خنثی سازی بمب نیروی انتظامی خوزستان در اسرع وقت به محل اعزام شدند و طبق دستورات ایمنی در این مواقع، اقدام به تخلیه محل و دور کردن مردم از آن نقطه کردند. پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شی مشکوک بمب نبوده و شرایط در آن منطقه به حالت عادی بازکشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خصوص شی مشکوک پیدا شده نیز گفت: لوله های کاغذی فشرده که شبیه دینامیت بوده اند باعث نگرانی مردم شد و آنها به نیروی انتظامی اطلاع دادند.

قاسم پور بیان کرد: ماموران به سرعت به دنبال شناسایی عامل ایجاد این اتفاق بودند و با فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی که اقدام به این کار کرده بود کردند و به سرعت وی بازداشت شد.

وی بیان کرد: فرد دستگیر شده یک جوان حدود ۱۸ ساله است که بازجویی های در خصوص انگیزه اقدام وی هم اکنون از سوی نیروی انتظامی در جریان است.