دستگیری 2شرور آبادانی

چندی پیش ماموران پلیس شهر آبادان در جریان زورگیری دو جوان موتور سوار قرار گرفته و با دستور سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان، تیمی از ماموران کلانتری 11 برای دستگیری این زورگیران خشن وارد عمل شدند.

 

در این مرحله تیم های گشت پلیسی منطقه های جرم خیز را تحت نظر قرار دادند تا اینکه سحرگاه چهارشنبه ماموران پلیس با 2 جوان موتور سوار که جوانی را هدف زورگیری های شبانه شان قرار داده بودند روبرو شدند.

 

تیم پلیس برای دستگیری این زورگیران چاقوکش دست به کار شد که این دو جوان با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتند تا اینکه در این تعقیب و گریز پلیسی راننده موتور دزدان فراری در پارک پشت مرقد سید عباس کنترلش را از دست داده و روی زمین می افتد.

 

یکی از زورگیران در این مرحله با چاقویی که در دست داشت به سمت ماموران حمله می کند تا راهی برای فرار پیدا کند اما این متهم و همدستش در اقدام غافلگیرانه پلیس زمینگیر شدند.

 

ماموران در گام نخست تحقیقات از این دو متهم، پی بردند که یکی از آنها فواد از متهمان تحت تعقیب پلیس است که بارها به اتهام دزدی دستگیر شده است.

 

فواد گفت:با چاقو به سمت طعمه هایم حمله می کردم و چاقو را روی گردن آنها می گذاشتم و با تهدید اقدام به سرقت گوشی موبایل می کردم و سپس سوار بر موتور همدستم که در انتظارم بود پا به فرار می گذاشتیم.

 

دو زورگیر خشن به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند تا دیگر جرائم احتمالی و طعمه های این باند خشن شناسایی شود.