کودک ماهشهری از خفگی و مرگ حتمی نجات پیدا کرد

کودک چهار ساله‌ای که بر اثر بلعیدن جسم خارجی در آستانه مرگ قرار گرفته بود توسط پزشکان بیمارستان صنایع پتروشیمی جان دوباره‌ای گرفت و به زندگی بازگشت.

پزشک معالج این کودک ماهشهری در این رابطه به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: کودکی چهار ساله به نام «ایلیا بن‌سعید» با حالت کبودی و سیانوز شدید به اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی منتقل شد.

بهرام‌ عباس‌نیا اظهار کرد: بلافاصله همراه با کارکنان اورژانس بدون اطلاع از وجود جسم خارجی در گلوی این کودک اقدام به بررسی و تنفس به وی شد و در حین کار به لطف خدا و با شگرد و تخصص خاص متوجه وجود شیء در گلوی این بیمار شده و آن را خارج کردم.

وی تصریح کرد: با وجود خارج کردن جسم از گلوی ایلیا اما تنفسش قطع و نبضش نیز به شدت ضعیف شده بود به نحوی که دیگر امیدی به زنده ماندن این کودک چهار ساله نماینده بود.

عباس‌نیا افزود: اما امید خود را از لطف خدا قطع نکرده و به تلاش برای نجات ایلیا ادامه دادیم که خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد و این کودک به زندگی برگشت.

پدر این کودک چهار ساله نیز به خبرنگار فارس گفت: ایلیا در حال بازی بود که ناگهان با حالت خفگی مادرش را صدا کرد و همسرم پس از چند لحظه متوجه می‌شود پسرمان بیهوش شده و به کمک همسایگان او را به اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی منتقل می‌کنند.

صادق بن‌سعید ادامه داد: تصور می‌کنم خداوند به میمنت اعیاد قربان و غدیر ایلیا را دوباره به ما بخشید. امیدوارم بتوانم شاکر و سپاس‌گزار حضرت احدیت و قدردان تلاش‌های دکتر بهرام عباس‌نیا و کارکنان زحمتکش اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی باشم.