خودروی توسعه ایذه و باغملک در گودال گیر کرده

هدایت الله خادمی بعداز ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار ایذه با ابراز تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت؛ بنده نفراتی را از این شهرستان برای سکانداری فرمانداری ایذه معرفی کرده بودم؛ اما استاندار خوزستان گفت که فرماندار باید کارمند وزارت کشور باشد.

وی افزود: دومین دلیلی که شریعتی اعلام کرد که باید فرماندار ایذه به دلایل خاصی غیر بومی باشد؛ به هر حال ما هم پذیرفتیم که آقای بیرانوند براساس سوابق قبلی خود فرماندار ایذه شود.

نماینده مردم ایذه و باغملک به ناهماهنگی روسای ادارات شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: از اینکه روسای ادارات این شهرستان ناهماهنگ هستند گلایه دارم؛ چرا که اینها علاقه‌ای به پیشرفت شهر ندارند و نباید اینگونه باشد که وقتی که رئیس شدیم کت و شلوار بپوشیم و پشت میز بنشینیم، ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته ایم و همه باید وظایف خود را عمل کنند.

خادمی تصریح کرد: خودروی توسعه ایذه و باغملک در گودال گیر کرده است؛ همه شهرستان ها وارد اتوبان پیشرفت شده‌اند اما این شهرها همچنان وارد جاده اصلی نشده‌اند؛ بنده به عنوان نماینده مجلس حاضر هستم جانم را فدا کنم اما این 2 شهرستان پیشرفت کنند.

وی به بودجه سال 95 ایذه و باغملک اشاره کرد و گفت: بودجه هر فرد ایذه‌ای در سال 141 هزار تومان است یعنی ماهیانه 11 هزار تومان سهم نفرات این شهرستان شده است. آیا می‌شود شهرستانی با چنین بودجه‌ای پیشرفت کند؟

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به اوج رسیدن بیکاری جوانان شهرستان ایذه عنوان کرد: وضعیت بیکاری در ایذه بیش از 65 درصد است؛ این را بگویم که هرجوانی که خلافی از او سر بزند قطعا گناه او بر گردن ما مسئولان است.

وی تاکید کرد: باید طایفه گرایی را در این 2 شهرستان کنار بگذاریم تا اینکه در مسیر توسعه قرار بگیرند.

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: از آقای بیرانوند انتظار می‌رود زمان خود را صرف این شهر کند و همچنین با همکاری همه مسئولان به مناطق محروم رسیدگی کند.