آمریکا‌
فتنه کامل‌تری را برای انتخابات ‌آینده طراحی کرده است

 حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه امروز در آئین بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع مردم اهواز در حسینیه ثارالله(ع) اظهارداشت: فتنه‌ سال 88 هنوز تمام نشده و استکبار جهانی و عواملی داخلی آنها همچنان به دنبال ایجاد فتنه دیگر هستند.

 

وی با بیان اینکه یک سوم قرآن به تاریخ و فتنه‌‌گری‌های گذشته اشاره می‌کند، افزود: قرآن فقط برای یک جمع و گروه خاصی نیست بلکه همه مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کسانی که می‌گویند به حادثه 9 دی فتنه نگویید همان کسانی هستند که در فتنه 88 نقش داشتند.

 

وی با اشاره به فتنه‌ای که یزدیان در دوره با امام حسین(ع) به وجود آوردند نیز گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 300 سال، هرسال نهضت امام حسین(ع) و عاشورا به آن پرداخته می‌شود و هر روز  این نهضت توسعه پیدا می‌کند که می‌بینیم جمعیت 20 میلیونی در پیاده‌روی اربعین حرکت می‌کنند و در حقیقت پرداختن به یک فتنه تاریخی است.

 

مصلحی بیان‌کرد: آمریکا و صهیونیسم میلیون‌ها دلار برای ایجاد فتنه و برانداختن نظام جمهوری اسلامی هزینه می‌کنند و سفارت انگلیس در فتنه 88 بیش از 250 نفر را برای  طراحی و مقابله با آینده نظام  در 2 عرصه نخبگان و اراذل اوباش گمارده بود.

 

وی افزود: سرویس اطلاعاتی انگلیس نخبگان و اراذل اوباش را برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت اسلام به عنوان جامعه هدف قرار داده است؛ در حقیقت فتنه 88 آزمون بزرگی برای بسیاری از نخبگان و خواص کشور بود که متاسفانه بسیاری از نخبگان و خواص انقلاب در فتنه 88 دچار ریزش شده‌اند.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار ملت ایران در حماسه 9 دی  این است که فراتر از خواص و نخبگان قدم برداشت و در دفاع از انقلاب محکم ایستاد.

 

وی با بیان اینکه باید دلیل ریزش نخبگان را در فتنه 88 را  مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و عوامل ریزش را تشخیص داد، عنوان کرد: امروز براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نقش نفوذ توسط استکبار و سرویس اطلاعاتی انگلیس در رابطه با انقلاب اسلامی طراحی شده است.

 

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد:  اشتباه ما در طول 38 سال عمر انقلاب اسلامی این بود که تنها به سمت دانشگاه‌ها رفتیم و به حوزه علمیه توجهی نشده که امروز استکبار برای نفوذ  طراحی سنگینی در این راستا دارد.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دگرگون کردن نظام فکری انقلابی است، گفت:  در این راستا مقام معظم رهبری زمانی که با جمعیت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوند می‌گویند روحیه انقلابی و شعارهای انقلابی به فراموشی سپرده نشوند.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: عده‌ای ‌در کشور هستند که چشم و گوش آنها به غرب و شرق بسته است و برای حل مشکل اقتصاد مقاومتی به جای اتکا به درون به آمریکا و اروپا نگاه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه 38 سال در ابعاد مختلف در حال جنگ با آمریکا و دیگر کشورهای وابسته به آن هستیم، عنوان کرد: فتح حلب یکی از اقدامات بزرگی بود که فرزندان ما در آن نقش داشتند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: امروز امنیتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد و در هیچ مملکتی وجود ندارد هزینه سنگینی بابت آن پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: اگر 9 دی هرسال به عنوان روز بصیرت جزء برنامه‌های نظام قرار می‌گیرد به خاطر این است که این حماسه احساسات را به جریان می‌اندازد. آمریکا و دست‌اندرکاران فتنه، فتنه کامل‌تری را برای انتخابات سال آینده طراحی کرده است و باید عبرت از 9 دی حواس خود را جمع کنیم.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا از اتحاد ایران و عراق می هراسد، گفت: به شهادت رسیدن 66 نفر از شهروندان خوزستان در اربعین سال 95 افتخاری که نصیب  این استان شد.