به گزارش افکار نیوز منطقه مرکزی، داود مهابادی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آستانه بازی این تیم با سپاهان اصفهان در جام حذفی و طی کنفرانسی خبری افزود: تیم آلومینیوم از بازیکنان خوبی برخوردار است و امیدواریم با حمایت هواداران که بزرگترین سرمایه این تیم هستند بتوانیم فردا در جام حذفی مقابل سپاهان بازی قابل قبولی را انجام دهیم.

وی ابراز کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز در هر بازی فقط برای پیروزی به میدان می رود و در بازی های گذشته نیز اگر در چند بازی نتایج قابل قبولی نگرفتیم باید آن بازی ها و علل آن نتایج را موشکافی و رفع کنیم.

مهابادی با اشاره به اینکه اراک و استان مرکزی از پتانسیل خوبی در زمینه ورزش برخوردار است، اظهار داشت: باید مسئوولان استان با صاحبان صنایع و کارخانه ها در استان مرکزی و شهر اراک جلساتی را داشته باشند تا بتوانند از ظرفیت صنایع برای پیشرفت ورزش و به خصوص فوتبال این استان استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در این مدتی که در اراک بوده ام به این نتیجه رسیده ام که این شهر برای پیشرفت در فوتبال نیاز به زیرساخت سازی دارد که این نیز با کمک صنایع و حمایت های مردم و مسئوولان قابل تحقق خواهد بود.

وی با تشکر از حمایت هواداران از این تیم، خاطرنشان ساخت: انتظار داریم همچون گذشته در بازی فردا مقابل سپاهان هواداران این تیم را حمایت کنند، ضمن اینکه ما انتقادپذیر هستیم وبازیکنان نیز از دل و جان در این بازی مایه خواهند گذاشت.

مهابادی با بیان اینکه ظیفه داریم در برابر لطف هواداران، بهترین عملکرد را داشته باشیم، گفت: بازیکنان و کادرفنی ما به بازی فردا امیدوارانه نگاه می کنند و امیدواریم بازی جذابی و قابل قبولی را از خود ارائه دهیم.