سکوت معنادار مدیران پدیده و مسوولان استانی

گروه اجتماعی – با وجودی که چند ماه از موعد درخواست شده از سوی مسوولان پدیده شاندیز برای پداخت بدهی سهم داران می گذرد، اما هیچ یک از مسوولان پاسخگوی مطالبات نیستند.

 

به گزارش افکارخبر، بر اساسا آخرین توافقات انجام شده مقرر شده بود با اخذ مجوزهای قانونی از سازمان ها و دستگاه های مختلف، خرداد امسال مسوولان شرکت پدیده شاندیز نسبت به بازپرداخت بدهی سهام داران اقدام کنند اما آنها از طلبکاران تا پایان شهریور ماه مهلت خواتسند که دراین بازه زمانی نیز بدهی خود را صاف نکردند.

 

اکنون با وجود گذشته 3 ماه ازمهلت درخواست شده، مسوولان شرکت پدیده شاندیز بار دیگر خلف وعده کرده و نه تنها نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده اند بلکه به هیچ یک از سووالات رسانه ها و سهام داران نیز پاسخی نداده اند.

خبرنگارافکارخبر، بارها با پهلوان، ورودی، ریاحی، عبدی و ... از مدیران و اعضای هیات مدیره این شرکت تماس گرفت اما هیچ یک از این افراد پاسخگو نبودند.

این در حالی است که برای مشخص شدن وضعیت این پرونده با رشیدیان استاندار خراسان رضوی که در این ماه ها سکوت اختیار کرده و به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان موظف به پاسخگویی است، نیز تماس گرفته شد که وی نیز پاسخگو نبود.

پاسخگو نبودن مسوولان این شرکت و همچنین مدیران استانی سبب گلایه های فراوان سهام داران شده است به طوری که بسیاری از این عزیزان در گفت و گو با افکارخبر مراتب اعتراض و گلایه خود را از وعده های بی عمل اعلام کرده و خواستار برخوردهای جوی قوه قضاییه با متخلفان و همچنین پاسخگویی دادستان و استاندار درباره روند این پرونده شدند.