جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری ایران است که با وجود طبیعتی چشم نواز و آب و هوایی بسیار لطیف میزبان میلیون ها گردشگر در سال است . شاید فکر کنید بهترین زمان برای سفر به این جزیره ماه های خنک و سرد سال است که البته این نظر صحیح است . اما کیش در تمام طول سال جاذبه های خاص خود را دارد و برخی از مسافران ترجیح می دهند در فصل تابستان مهمان این جزیره زیبا باشند .  سفر به جزیره کیش در این فصل از سال امتیازات بسیاری دارد که نباید از آن غافل شد .

یکی از این امتیازات پائین بودن قیمت تورها و بلی هواپیماست و دوم اینکه در این فصل از سال فستیوال های مختلفی در کیش برگزار می گردد که در پی آن مراکز خرید و برندهای مختلف قیمت های خود را شکسته و تخفیف های قابل توجهی خواهند داشت . البته این پایان ماجرا نیست و کیش در این زمان خلوت بوده و می توانید با آرامش و برای ساعت ها در آب های فیروزه ای و گرم خلیج فارس شنا کنید و تفریحات آبی متنوع و مهیج با قیمت هایی مناسب تر از همیشه در انتظارتان خواهد بود . ضمنا تمامی مراکز خرید ، رستوران ها ، هتل ها ، مجموعه های تفریحی و حتی تاکسی ها سیستم های تهویه خنکی دارند و نمی گذراند گرمای هوا شما را کلافه کند . فقط کافی است کمی هوشیارانه عمل کرده و در ساعات کمینه دما از هتل خارج شوید مثلا صبح ها و بعد از غروب آفتاب به تماشای زیبائی ها جزیره بروید .

 در ادامه همراه سفر باتو  باشید تا پیشنهاد های جالبی را برای تفریح در فصل تابستان با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم  .

 

تفریح در پارک ساحلی مرجان

پیشنهاد می کنیم عصر ها و با خنک شدن هوا به سواحل زیبای مرجان بروید و از قدم زدن در امتداد دریا و هوای لطیف آن بهره مند شوید . جزیره کیش سواحل زیبایی دارد که یکی از بهترین و معروف ترین آن ها پارک ساحلی مرجان نام دارد . این ساحل با دارا بودن امکانات رفاهی متنوع نظیر آلاچیق ، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع محل مناسبی برای تفریح و گشت و گذار است و تماشای منظره مرجان ها بسیار جالب خواهد بود . همچنین در اطراف این ساحل مراکز خرید متعددی وجود دارد که معروف ترینشان مرکز خرید مرجان نام دارد .

این پارک ساحلی در تور کیش دارای صخره ‌های مرجانی زیبایی است که سوژه خوبی برای عکاسی است و در ضمن پیست دوچرخه سواری نیز از کنار این ساحل می گذرد . بنابراین می توانید در صورت تمایل دوچرخه مورد نظر خود را کرایه کرده و علاوه بر ورزش از مناظر پیش رو لذت ببرید .

 

خوشگذرانی در امتداد اسکله تفریحی کیش

پیشنهاد بعدی ما گشت و گذار و قدم زدن بر روی اسکله تفریحی کیش است . اسکله تفریحی کیش مکان ایده آلی برای تماشای منظره طلوع و غروب آفتاب است و در اطراف آن همواره بازار تفریحات آبی داغ است . از این رو می توانید تفریحاتی نظیر قایق سواری ، جت اسکی ، پاراسل  و ... را در امتداد این ساحل تجربه کنید و یا در امتداد آبهای فیروزه ای قدم بزنید . خلاصه این مکان دارای آرامش و امنیت فراوانی است و همه سلیقه ها را راضی می کند .

بازدید از جزیره هندورابی

جزیره زیبای هندورابی دارای طبیعتی شگفت انگیز و بکر است که معمولا از نگاه گردشگران دور می ماند. جزیره هندورابی بیست و سه کیلومترمربع وسعت دارد و در فاصله کمی از جزیره کیش واقع شده است . از این رو می توان با کرایه کردن قایق و در زمان کوتاهی به آن رسید . می توانید ضمن بازدید از طبیعت بکر این جزیره با بومیان و شیوه زندگی آن ها آشنا شد  . جاب است بدانید جزیره هندورابی در قرن پانزدهم تحت اشغال پرتغالی ‌ها قرار داشت و هم اکنون می توان بقایای به جا مانده از توپ‌های جنگی آن ها را در گوشه و کنار این جزیره مشاهده نمود  .

بیشتر بخوانید: سفر به جزیره کیش در فصل تابستان با تور

تفریح در امتداد  پارک ساحلی مرد ماهیگیر

اگر در شرق جزیره کیش اقامت دارید بهتر است به پارک ساحلی ماهیگیر بروید و از چشم انداز زیبا و ارامش حاکم بر آن بهره مند شوید . ساحل ماهیگیر کیش یکی از زیباترین سواحل این جزیره است که مناظر زیبای آن و امکانات متنوع موجود در آن سبب شهرت بیشتر آن شده است . کافه های ساحلی این منطقه دارای محیطی زیبا هستند و همراه با موسیقی لحظات شادی را برایتان رقم میزنند . در اطراف این ساحل مراکز خرید و رستوران های مختلفی را می بینید که تقریبا جوابگویی همه خواسته هایتان خواهند بود . همچنین در اطراف این ساحل ، امکانات تفریحی و سرگرمی فراوانی وجود دارد و میتوانید قایق سواری ، جت اسکی و سایر ورزش های پر هیجان را تجربه کنید . در ضمن این ساحل دارای آلاچیق‌های فراوانی است که برای رفع خستگی و پیک نیک ایده آل است .