ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (س) تحقیق و مطالعه شود

جشن میلاد کوثر سپاه ناحیه خرم‌دره، پیش از ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

این جشن به همت حوزه خواهران سپاه ناحیه خرم‌دره و به مناسبت هفته زن و گرامیداشت مقام مادر  در سالن فرهنگسرای ارساد این شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در این مراسم اظهار کرد: اگر جایگاه و شأن حضرت فاطمه زهرا (س) بررسی شود، شخصیت والای این بانوی اسلام بیش از پیش نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام علی متین با اشاره به جایگاه بالای حضرت زهرا (س) در اسلام ناب محمدی، بیان کرد: حضرت فاطمه (س) هم در شخصیت دختری و هم در نقش مادری خود، شخصیتی بی‌بدلیل هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: این بانوی گرانقدر برای امام علی (ع) بسیار احترام قائل بودند که این امر درس بزرگی برای انسان‌ها است.

متین در ادامه بیان کرد: ولایت در دید حضرت زهرا (س) بزرگ و اهمیت بسیاری داشته است.

وی با اشاره به نقش این حضرت در مقام همسری امیرالمؤمنین علی (ع) تصریح کرد: فاطمه زهرا (س) بسیار کوشا، صبورانه و با عشق به علی(ع) زندگی را اداره می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با نقل روایتی از امام علی(ع)، ابراز کرد: امیرالمؤمنین (ع) نقل کرده‌اند که به خاطر نمی‌آورم همسرم فاطمه درخواست و خواسته‌ای از من داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید در همه ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) تحقیق و مطالعه شود تا همه ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی ایشان تبیین و الگوبرداری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شأن و مقام این بانوی دو عالم در دین مبین اسلام قابل وصف نیست.