۵۹۹ فقره ایران چک جعلی در خدابنده کشف شد

سرهنگ  علی مصطفائی گفت: شب گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در محور بیجار - زنجان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ، ۵۹۹ فقره چک پول جعلی ۵۰۰ هزار ریالی جمعاً به مبلغ ۲۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ، یک دستگاه کولر گازی و ۱۲ عدد ادکلن کشف کردند.

 

مصطفائی تصریح کرد: ماموران انتظامی متهم را به همراه چک پول های کشف شده تحویل مراجع قضائی دادند و  از شهروندان خواست با توجه به امکان گردش چک پول های جعلی در بازار، شهروندان به ویژه صاحبان اصناف در صورت دریافت هرگونه چک پول جعلی مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

مشارکت جمعی بهترین راهبرد مقابله با آسیب های اجتماعی است

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: مشارکت جمعی بهترین راهبرد مقابله با آسیب های اجتماعی و استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

 

سرهنگ جعفر کردلو  افزود: مدرسه به عنوان یک نهاد علمی که نقش اساسی در ایجاد شخصیت فکری جوانان دارد می تواند بیش از پیش در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ارتقاء امنیت به پلیس کمک کند.

 

کردلو گفت: در حوزه آموزش و آگاهسازی شهروندان با معضلات و آسیب‌های اجتماعی، نیروی انتظامی اقدامات قابل توجهی انجام داده و متولیان فرهنگ نیز با احساس مسئولیت ویژه پای کار بیایند و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محلات آسیب پذیر بتوانیم مردم را آگاه کنیم تا جرایم و آسیب ها در جامعه کاهش یابد.

 

وی با اشاره به این که مشارکت و حضور مدارس در برقراری امنیت اجتماعی امری ضروری است، تصریح کرد: وجود امنیت در جامعه و حفظ و تداوم آن مستلزم حمایت همه جانبه دانشگاه ها ، سازمان ها و اقشار مختلف مردم است