نماینده مردم خدابنده به وزیر بهداشت و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نامه نوشت

به نقل از اشراق۲۴،امروز احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در قالب نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تسریع در احداث بیمارستان ۲۴۴تختخوابی حضرت امیر المومنین(ع) که از نیازهای اصلی و مبرم این شهرستان است شد.

احمد بیگدلی در باره این نامه در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: در دیداری که چند روز قبل با هاشمی وزیر بهداشت داشتم گزارش از وضعیت موجود بیمارستان امیر المومنین(ع) خدابنده دادم و خواستار ساخت بیمارستان جدید ۲۴۴ تختی شدم و نامه ای نیز به وی ارسال کردم.

وی افزود: پس از دادن نامه به وزیر بهداشت،یک نامه دیگر هم به نوبخت معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور فرستادم و تقاضای تامین اعتبار احداث بیمارستان تخصصی خدابنده کردم.

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: شهرستان خدابنده با داشتن جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر و قرار گرفتن به مسیر اتصال شمالغرب به مرکز کشور و به تبع آن با توجه به بالا بودن آمار مصدومین و فوت شدگان ناشی از حوادث،تخت های بستری تخصصی و بیمارستان مناسب در این شهرستان وجود ندارد و مردم در زمینه بهداشت و درمان با مشکل مواجه هستند به گونه ای که از وضع موجود گلایه مند هستند و ساخت بیمارستان تخصصی جدید در این شهرستان نیاز ضروری و مبرم مردم است.