ادامه تغییرات ریاست جمهوری در استانداری زنجان

جمشید انصاری استاندار زنجان با حکم حسن روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی منصوب شد.

  

گفتنی است بر اساس گزارشات، انصاری با توجه به عملکرد خود در مدت زمان حضورش در استانداری زنجان، با بازگرداندن نیروهای ناکارآمد تجمیع شده در استانداری  به شغل های سابق، مهر شایستگی را بر پرونده خود زد.

همچنین در حکم انصاری آمده است، براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یک‌هزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می‌شوید».

 

جمشید انصاری سابقه اجرایی طولانی در کشور از جمله مدیرکل آموزش و پرورش، استاندار آذربایجان غربی، نمایندگی مردم استان زنجان در مجلس هشتم و ... را در کارنامه خود دارد.

 

شایان ذکر است، انصاری بعد از پایان دوره کارشناسی ارشد با گرایش مدیریت مالی، سابقه مدیرکلی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدیرکل امور مدارس شاهد و نمونه وزارت آموزش و پرورش، معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان، معاونت بنیاد شهید انقلاب اسلامی، معاونت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، استانداری آذربایجان غربی، عضویت در ستاد برنامه‌ریزی امور فرهنگی فرزندان شاهد، عضویت در هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، عضویت در شورای عالی اداری کشور، عضویت در سه شورا از 7 شورای تدوین برنامه سوم توسعه و دبیر شورای اصلاح ساختار کشور، عضویت در شورای تأمین غرب کشور، مدیرعامل بنیاد آزادی رشد و آبادانی کشور (بنیاد باران) بعد از بازنشستگی و اتمام مسؤولیت‌های اجرایی را دارد.

   

بر اساس شنیده‌ها آئین تودیع و معارفه استاندار جدید زنجان، طی هفته آینده برگزار می‌شود.

 

اسامی متعددی برای انتصاب به سمت استانداری زنجان مطرح است که مصطفی ناصری با سابقه نمایندگی مجلس، احمد حکیمی‌پور با سابقه نمایندگی مجلس و همچنین عضویت در شورای شهر تهران، حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی و امنیتی فعلی استاندار زنجان و همچنین درویش امیری و ... از جمله آنها است.