اعتبارات بخش جوانان در سال جاری 100 میلیون تومان است

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ادغام دو حوزه ورزش با حوزه امور جوانان اقدام درستی نبوده است، اظهار کرد: استان زنجان نیز با ارسال نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به این موضوع ابراز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ادغام این دو بخش براساس روال قانون بوده و باید به قانون احترام گذاشت، اضافه کرد: با این وجود برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان به صورت منظم در حال پیگیری است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با فعالیت‌های حوزه جوانان در استان زنجان گفت: کسب رتبه سوم استان زنجان در حوزه امور جوانان حاکی از توجه ویژه‌ و اقدامات بسیار خوب در این بخش بوده است.

حسنی در ادامه سخنان خود به مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های ورزشی حوزه جوانان با همکاری دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی سمن‌سرای جوانان در استان زنجان با نظارت بر عملکرد فعالان در این حوزه توسط اداره کل از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا بوده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌های اداره ورزش و جوانان کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: بودجه سال جاری، یک سوم بودجه سال گذشته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه این بودجه برای انجام فعالیت‌های حوزه جوانان کافی نیست، اضافه کرد: با همه این مشکلات معاونت جوانان برنامه‌های خود را پیگیری کرد و در این راستا پنجمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در سطح استان زنجان برگزار شد.

حسنی با اشاره به اینکه تاکنون این جشنواره در چهار شهرستان استان برگزار شده است، گفت: این جشنواره همچنین در چهار شهرستان دیگر هم تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

وی در رابطه با برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هم گفت: در سطح کشور جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به طور مرتب برگزار نشده، اما برگزاری این جلسات در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت خوبی داشته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه پیگیری و ساماندهی امور جوانان نیاز به بودجه خوب دارد، اظهار کرد: امید است تا با افزایش بودجه این حوزه بتوان نسبت به ساماندهی امور جوانان در استان زنجان حرکت‌های خوبی صورت داد.

حسنی در رابطه با میزان اعتبارات سال جاری بخش جوانان گفت: سال جاری از محل اعتبارات استانی 100 میلیون تومان بودجه برای امور بخش جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص داده شده است.