آزادراه زنجان – قزوین مه‌آلود است

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: وجود مه به شکل پراکنده در آزادراه زنجان ـ قزوین سبب کاهش دید افقی شده که لازم است رانندگان در هنگام تردد از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود مه در محور ترانزیت زنجان ـ قزوین حد فاصل کیلومتر پنج تا ٣٥ به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه تأکید کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: همزمان با وارد شدن سامانه بارشی جدید از امروز به استان زنجان محور زنجان ـ طارم شاهد بارش پراکنده برف است.

وی ابراز کرد: بارش پراکنده برف در محور زنجان ـ دندی و گردنه‌های کوهستانی آن نیز گزارش می‌شود که سبب لغزندگی سطح جاده شده است.

امینی به مسافران توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری به ویژه در شب پرهیز کنند و در هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند از طریق خطوط تلفنی 141 و 1816 از وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان آگاهی یابند ضمن اینکه سامانه پیامکی 2000241 و شبکه تلگرام به آدرس ZnRMC@ نیز برای این منظور پیش‌بینی شده است.