کلاهبرداری صد میلیاردی در پوشش تولید فرش در زنجان

سرهنگ "علی آزادی " گفت: در پی شکایت های صورت گرفته مبنی بر اینکه فردی به بهانه سرمایه گذاری در پوشش شرکت تولید و صادرات فرش اقدام به جذب سرمایه گذار با وعده پرداخت چند برابر سرمایه اولیه در کمتر از چهار ماه می کند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد خانمی با اجاره مکانی در پوشش شرکتی در شهر زنجان اقدام به جذب سرمایه افراد به بهانه تولید و صادرات فرش دستبافت کرده و قادر به پرداخت تعهدات خود نیست.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم برای وسوسه و فریب افراد با چند نفر قرارداد منعقد و در قبال 10 میلیون تومان سرمایه گذاری در عرض چهار ماه، چهار برابر سرمایه اولیه را پرداخت کرده است .

سرهنگ آزادی گفت : متهم پس از جلب اعتماد و وسوسه افراد موفق می شود با چند صد نفرکه عمدتا خانم بودند قرار داد منعقد و مبالغ هنگفتی را جمع کند که قادر به پرداخت تعهدات خود در زمان مقرر نشده است .

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد : بدین ترتیب با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر که در بازرسی از محل این شرکت، اسناد هزار قرار داد پذیرش سرمایه گذاری به ارزش 100 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم با وجوه جمع آوری شده اقدام به خرید آپارتمان و خودرو های لوکس به نام همسرش کرده بود از شهروندان خواست: فریب افراد کلاهبردار و سودجو را نخورده و موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.